PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |
Ik zou voor de Philips gaan, die heeft een goede beeldbuis, en de freq is ook zeer hoog.
Ik heb hier twee Philips Brilliance 17A's staan, en die dingen zijn echt fijn. Lekker rustig voor de oogjes, draai hier op 1280x1024 op 85Hz ...
Ik heb die LG monitor eens een keer bij Computerland zien staan en die is echt helemaal geweldig.
Het beeld is super scherp en volgens mij kan die ook zonder problemen 1280*1024 @ 85hz.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Ik heb voor mijn nieuwe pc ook zitten twijfelen tussen deze 2 monitoren en uiteindelijk gekozen voor de Philips. Waarom?
Ten eerste: heb aanzienlijk minder berichten gehoord dat er problemen waren met philips monitoren dan met LG (bijv. mensen die al 6x een nieuwe hebben gehad!) ten tweede is de philips een stuk kleiner(minder diep) en geeft me meer ruimte op mijn bureau en ten derde heeft de philips een betere freq.
Ten eerste: heb aanzienlijk minder berichten gehoord dat er problemen waren met philips monitoren dan met LG (bijv. mensen die al 6x een nieuwe hebben gehad!) ten tweede is de philips een stuk kleiner(minder diep) en geeft me meer ruimte op mijn bureau en ten derde heeft de philips een betere freq.
Ik ga binnenkort maar eens kijken of ik ze ergens naast elkaar kan zien. Is uiteindelijk toch nog steeds de beste manier om te vergelijken volgens mij. In ieder geval bedankt voor de reacties!
PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |
Zekers de LG nemen, ik heb thuis de LG staan en op school de Philips, en die LG is dus echt wel effe wat beter he. Superscherp beeldje, perfecte service, handig OSD enz enz enz... Maar VOORDAT je een monitor koopt, altijd ZELF vergelijken...
plus dat LG nu als technische dienst dat bedrijf uit Amsterdam heeft dat ook Iiyama behandeld...
dus
Verwijderd
ga maar lekker voor de philips. ik heb ze naast elkaar staan» de 109b en 109p » ik wou dat ik die b nooit gekocht had!
Het is wel zo dat Philips problemen heeft met de levering van monitoren, je mag dus hopen dat ze er wat op voorraad hebben...
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Ik zou voor de LG gaan! 1,5 jaar geleden moest ik ook zo'n keuze maken; en ik ben blij dat ik toen de LG genomen had!
Die monitor heb ik nu nog steeds. De LG FLATRON 795FT Plus
Heeft een maximale resolutie van 1920 x 1440. Ik heb 'm nou op 1024 x 768 @ 120HZ
Die monitor heb ik nu nog steeds. De LG FLATRON 795FT Plus
Heeft een maximale resolutie van 1920 x 1440. Ik heb 'm nou op 1024 x 768 @ 120HZ
Pagina: 1