Beeld van monitoren trilt.

Pagina: 1
Acties:

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
Ik heb dus heel erg veel last van trillende schermen.

Search??? In [topic=87094/1/25] staat niet de oplossing voor mij.

Het probleem ligt niet aan drivers, grafische kaart, monitor, refresh rates, GSM, adapters o.i.d.
Ik heb dit probleem al meerdere maanden, heb ondertussen verschillende monitoren, grafische kaarten, moederborden etc gehad, en ik ben ook als eens verhuist met de PC's (binnen dit huis dan). Speakers staan ruim bij de monitoren vandaan en zijn afgeschermd.

Ik heb nu meerdere PC's staan, waarvan op 2 dagelijks gewerkt wordt, en waarvan een met 2 monitoren (maakt 3 monitoren, 1* Iiyama en 2* Belinea).

Het is ook niet de hele tijd, het begint gewoon spontaan en stopt dan weer een tijd later. In sommige resoluties gaat het beeld ruim 4mm op en neer.
Monitor uit/aan, PC uit/aan, refreshrate veranderen, niets helpt.

Dus wie helpt mij???

Verwijderd

Heb k ook last van, maar dat komt bij mij omdat er een versterker onderstaat, waar staan die monitoren van jou dan?

• superbikkel
Op zondag 23 september 2001 15:19 schreef DJ_PP het volgende:
Heb k ook last van, maar dat komt bij mij omdat er een versterker onderstaat, waar staan die monitoren van jou dan?
Op een bureau. (eigenlijk een plank van 2.5*0.8m)

Van links naar rechts: Monitor1, PC1, Monitor2, Monitor3, PC2.

• azoona
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2009

azoona

Een willekeurige adaptar is ook al genoeg om de monitor aan het trillen te krijgen

Verwijderd

Moet je even proberen of DEGAUSS helpt (tenminste als het een digitale monitor(en) is / zijn) Dan DEMAGNETISEERD alles en dan is het misschien goed.

• superbikkel
Op zondag 23 september 2001 20:52 schreef MCJW_mark het volgende:
Moet je even proberen of DEGAUSS helpt (tenminste als het een digitale monitor(en) is / zijn) Dan DEMAGNETISEERD alles en dan is het misschien goed.
Helaas, dat werkt ook niet.

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Zit er misschien een arts die aan fysiotherapie doet in de buurt ? Die hebben soms van die zware magneetgolf producerende apparatuur. Een ziekenhuisafdeling voor Röntgen onderzoek doet het ook altijd goed voor de nodige storing. Een illegale zender bij de buurman op zolder trouwens ook. Misschien moet je het in die richting zoeken, als je zeker weet dat je zelf geen storing produceert.

oh ja, ventilatoren (airco bijv.) kunnen ook voor een gezellige storing zorgen.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 13:29

Haaguit

HBZNPLT!

Ik heb een keer meegemaakt dat er een gemeentekabel liep ergens en dat die bij hoge vraag, meer storing veroorzaakte. Is dus geen constante storing. Je zou een systeem dat trilt eens op een andere locatie moeten proberen. En dan niet in het zelfde huis, maar echt verder weg, dus bij kennissen of zo.

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Verwijderd

nou een schemerlampje op je monitor kan al gekke dingen doen.... zelfs een boek boven op ook al

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Misschien moet je Trilt eens met een T schrijven.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• McFizban
  • Laatst online: 17-08 17:43

McFizban

Hackito ergo sum.

En als je maar 1 PC tegelijk aanzet ?
Ik heb een tijdje met een dualhead systeem gewerkt. Twee video kaarten en twee monitoren.
Bij sommige resoluties beïnvloeden de twee monitoren elkaar.
Ik las dat ze in je opstelling niet vlak naast elkaar stonden, maar toch...

Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 23:28

pistole

Frutter

de monitoren kunnen elkaar ook beinvloeden..

Ik frut, dus ik epibreer

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
mijne gaat trillen als tv en versterker aangaan...

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op maandag 24 september 2001 11:48 schreef pistole het volgende:
de monitoren kunnen elkaar ook beinvloeden..
ja, de meeste monitors gaan met elkaar zeuren, vooral als er 2 verschillende soorte Hz gebruikt wordt, altans dat heb ik dan. heel vaag :)

dus probeer ze gelijk te stellen of wat verder uit elkaar te zetten

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Pagina: 1