Toon posts:

[FLASH] streaming geluid oneindige loop...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu bezig om een los flashfilmpje te maken dat alleen een stukje mp3 steeds blijft herhalen.
Dat herhalen lukt wel, maar het probleem is dat er, steeds wanneer de muziek opnieuw begint, een stukje "stil" tussen zit.
Bij andere sites zie ik dat het wel moet kunnen... maar hoe!?

Bvd

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

zorg er voor dat er geen lege keyframes tussen staan en dat er in het mp3tje ook geen lege stukken zitten (heel eenvoudig :))

Don't mind Rick

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik, maar het lijkt erop dat hij em dan toch steeds weer even opnieuw in moet laden...

Maar ik ga het maar weer s proberen... iig bedankt

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

post anders een link naar je fla toe

Don't mind Rick

Verwijderd

Topicstarter
Music.fla

Music.wav

Het is de bedoeling dus dat die music.wav blijft "loopen".

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

de frame met de stream erin preloaden voordat je hem aanroept should do the trick. Het begin van een stream vraagt altijd even wat buffertijd

Stoer; Marduq

Verwijderd

flash 4 of 5?

Verwijderd

Topicstarter
Heb het in Flash 4 én 5 geprobeerd, lukte bij beide niet... kga nu proberen met die preload...

alvast bedankt iig...

Verwijderd

die loop van je is niet okee...
speel hem maar eens af in mediaplayer met 'steeds herhalen' aan...

en probeer hetzelfde eens met deze
POP29.WAV

Verwijderd

Topicstarter
Het wav-filetje "looped" opzich heel goed in GoldWave... en ik heb hem nu naar tevredenheid aan de gang... niet helemaal perfect, maar ik vind het goed genoeg...

Het is btw niet degene meer die ik hierboven heb gepost...

Bedankt iig

Verwijderd

ergens op het internet was zo'n site met een complete mix cd, zonder haperingen en stiltes ertussen die men gewoon streamend kon beluisteren.

in jouw geval zul je dus extern met een audio programma een goede muziek loop maken , en dan als je 'em importeert in flash, bij de laatste key(waar muziek eindigt) heel simple een go to and play functie neerzetten.

zal zometeen even die link opzoeken...
Pagina: 1