Beeld softwarematig kantelen.

Pagina: 1
Acties:

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 11:04
Weet iemand hoe ik in Win2k/Win9x het beeld kan kantelen? Dus ipv het gebruikelijke 800x600, 600x800. Er zijn monitoren die dat kunnen en ik neem aan dat dat softwarematig moet gebeuren maar ik kan het nergens vinden... |:(

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Res. blijft altijd het zelfde. Maar je bedoelt dat je beeld gewoon 90 graden gedraait is.

Kan met een proggie, weet alleen ff nie hoe het heet. Zat bij de TFT van me pa.

edit:

Dat proggie heet WinPortrait.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:34

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Microsoft heeft een nieuw programma:ScreenSide. Dat betekent dat je ook gewoon je monitor op z'n kant kan zetten.
:7

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• OkkE

OkkE

Op zondag 23 september 2001 15:35 schreef Prammenhanger het volgende:
Microsoft heeft een nieuw programma:ScreenSide. Dat betekent dat je ook gewoon je monitor op z'n kant kan zetten.
:7
En wtf is daar het nut van dan :?
Nja, dan kan je dus ook echt de res omdraaien?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 18:12

Tim Schuhmacher

abasios

dr zijn dacht ik wel monitoren die de verhouding van een staand a4'je hebben toch? Andere reden kan ik niet bedenken

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 11:04
Op zondag 23 september 2001 15:47 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
dr zijn dacht ik wel monitoren die de verhouding van een staand a4'je hebben toch? Andere reden kan ik niet bedenken
Het gaat om een low-budget-informatie systeem wat bestaat uit scrollende HTML. En op een gekantelde beeldscherm past meer informatie, simpel..
Op zondag 23 september 2001 14:58 schreef OkkE het volgende:

edit:

Dat proggie heet WinPortrait.
Ik zal kijken, ik heb ondertussen wel Pivot Pro gevonden..

• OkkE

OkkE

Op zondag 23 september 2001 15:52 schreef Steven_NL het volgende:
Ik zal kijken, ik heb ondertussen wel Pivot Pro gevonden..
met WinPortrait kun je alleen je beeld 90 graden draaien. Verder nix aan de Res veranderen.

Pagina: 1