Toon posts:

trillend beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik heb mij net ingeschreven omdat een collega vertelde dat hier veel kundige mensen te vinden zijn wat betreft computers.
Mijn vraag: ik heb sinds kort een nieuwe computer en af en toe heb ik een trillend beeld, dan is het net of ik mijn letters dubbel zie (nee, geen drank gehad).Na een tijdje verdwijnt dit beeld weer maar het hoort natuurlijk niet.
Wat zou dit kunnen zijn?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties,

Roeie

Verwijderd

Kan aan je videokaart liggen of misschien een lage refreshrate van je monitor

Verwijderd

Kan je niet ff wat specs geven?

Is wat makkelijker voor de mensen hier om je probleem op te lossen

Verwijderd

bij de wat oudere monitoren/boxjes is het zo het beeld gaat trillen als de boxjes te dicht bij je monitor staan. Dan is of de monitor of de boxjes zijn niet goed afgeschermt.

Ook heb ik laatst weer een oud pctje gezien waarbij de vga-kaart en de soundkaart tegen elkaar aan zaten. Dat is uit eigen bevindingen nou niet echt bepaald bevorderlijk :).

"Ik hoop dat andere mensen het nog een beetje met me eens zijn." ;)

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Jep, dat had ik ook, ik heb gewoon mijn refreshrate is naar beneden gezet. (75 hz). hij stond op 100 hz meen ik.

PS wat voor een monitor heb je?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=8] :).

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
heb het hier met een noname 17 inch vissekom, aleen als je hem aanzet, lijkt op degous, maar dat is het niet, alles trilt als een gek voor 2 sec, wel lastig, maar aleen als die aangaat of uit slaapstand komt...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 15:17 schreef Bulldog het volgende:
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=8] :).
Ik ben bang dat hij zijn topic nu niet meer terug zal vinden! :D

/on-topic

Is het toevallig een Gainward?? Die hebben nog wel eens problemen met een trillend beeld. Ik had daar ook last van, maar toen heb ik ff nieuwe videokaart drivers geinstalleerd en sindsdien heb ik er geen last meer van! *D
Pagina: 1