hoe moet ik een .sfv bestand uitpakken ?

Pagina: 1
Acties:
  • 656 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iemand die het weet ? ik heb een hele rits files 1 daarvan is een .sfv bestand (waarschijnlijk de eerste) de rest is .01 .02 enz ..

thxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:27
Sfv is geen compressie methode, een sfv file bevat info over een archief zodat je kan zien of de download succesvol is gelukt.

Als ik het goed heb staat sfv voor simple file validator. Met win sfv kan je het sfv bestand openen en je archief controleren. De .01 .02 etc zijn hoogstwaarschijnlijk rar files, die je met een rar proggie kan uitpakken. (Bij de laagste extensie beginnen)

Weet niet uit mijn hoofd waar je het spul kan downen. Maar die links zal je hieronder wel krijgen, zoniet , zal ik wel effe voor je zoeken.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
okee bedankt, winrar heb ik niet nodig daar kom ik wel uit

thxs ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kunnen ook ACE-files zijn.

Maar meestal is er wel een 1e file die dan ook *.ace of *.rar heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nope geen van tweeen ik heb ze geprobeerd te openen in winrar en in winace en hij pakt ze niet ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Ik weet waar je mee bezig bent Dredge hehehe
Ok sfv open je gewoon met een texteditor no problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat weet ik maar daar staat alleen info over hoe groot de files moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Zoek het bestand SFV32.exe, het is een file validation programma. Het controleert de bestanden, die in de sfv lijst staan. Wordt vaak gebruikt voor postings in nieuwsgroepen. Vaak haal je bestanden binnen, die goed lijken, maar niet goed zijn. De checks (CRC bijvoorbeeld)van een sfv bestand kunnen dat duidelijk maken, zodat je weet welke bestanden je nog een keer van de nieuwsserver moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat is het niet...

ik kan de 01 02 03 enz. bestanden niet uitpakken

met geen enkel proggie :(

dat .sfv verhaal snap ik nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:27
Nog effe een thread die ik ooit zelf gestart heb over .sfv; http://gathering.tweakers.net/Forum7/HTML/001303.html

Misschien wordt het dan wat duidelijker. Ik weet nu waar je winsfv kan downen. Je moet me maar effe icq'en of mailen voor de link, staat nl op een niet zo'n legale site :)Met winsfv kan je dus controleren of je download wel gelukt is, weet je ook gelijk of het aan jou ligt dat je het niet kan uitpakken.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje:ben je met een ftp-servertje bezig geweest?zo ja,dan zijn het (waarschijnlek) ISO-bestanden.er zijn bepaalde progies voor om dit te controleren zonder dat je het eerst opeen schijfje moet branden.als ik me niet vergis heet het "winimage" of zoiets.succes.
:) :)-=SuperFred=- :) :)
Pagina: 1