Toon posts:

Terratex DMX XFire & Counterstrike 1.3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gebruik eerst de search functie in het forum en dan ...
...Omschrijf je het probleem zo duidelijk
mogelijk.

DMX XFire 1024 Control panel kan niet worden opgestart. Eerste foutmelding "Cwcspud3 failed to initialize." direct daarna 2de foutmelding "Unabl to create Mixerobject !".
Bij het installeren van de laatste Half Life patch (hl1108.exe) wordt gevraagd of men de "voice configuration utility" wil configureren.
Op dat moment hoort je al erg veel ruis, "voice input" balk blijft constant branden onderaan.
Bij de "sound hardware wizard" van halflife patch hl1108.exe, wordt de hardware goed gedetecterd maar kan bij de microphone test niets veranderd worden in tegenstelling tot het volgende onderdeel, speakertest waar wel het volume aangepast kan worden.
Ten slotte als ik in het configuratie scherm "geluiden en multimedia aanklik en vervolgens bij "opnemen van geluid" het knopje "volume" aanklik, krijg ik de foutmelding: "Er is een probleem met de geluidshardware. U moet mixerapparaten installeren via het onderdeel hardware in het configuratiescherm."
De genoemde (audio)apparaten in "apparaatbeheer van het configuratiescherm zijn: Audiocodecs, DMX XFire 1024, DMX XFire 1024 Game Port, DMX XFire 1024 WDM Interface, Legacy-audio stuurprogramma's, Legacy-videovastlegapparaten, Mediabeherapparaten en Videocodecs.
Ik gebruik btw een trust gamers headset.

Verwijderd

Et probleem is je headset ...!

geintje :)

Ikzelf heb ook de X-Fire en et werkt perfect... die error die jij beschrijft had ik laatst ook...

Ik had nieuwe drivers gedownload van de terratec site (voor win98se/me/2k) en geinstalleerd... daarna kreeg ik die error... denk omdat ie dan drivers voor de chip en neit de kaart installeert of zo..

Heb daarna de 98 drivers gedownload en geinstalleerd...en nu werkt et perfect!

Verwijderd

Topicstarter
heb je 98 drivers geinstalleerd op een 2000 machine en dat werkte goed?

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-12 18:48
en van dat control panel moet je ff in de faq kijken op de terratec site

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

oeps... draai win98se

maar iig zelfde probleem...

anders proberen je terratec zooi eerst compleet eraf te halen... en dan de drivers van de website te installeren...

ME heeft dezelfde drivers als 2k.. en daarbij heeft ie et bij mij ook altijd perfect gedaan, alleen zonder die terratec control panel

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-12 17:26

Wildfire

Joy to the world!

Je probeert de VxD control panel te gebruiken bij de WDM drivers... dat gaat dus niet werken...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1