Aantal secondes tussen tracks

Pagina: 1
Acties:

• Timbos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Topicstarter
Hey allemaal,

Wat ik wil is het volgende. Een audio cd fikken met 0 seconden tussen elke track. Ik gebruik NERO 5.5, selecteer alle tracks, eigenschappen en ik vul 0 in ipv 2 seconden. Wanneer ik na dit wil branden, komt tie met een melding:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/t.cheng/audio.jpg

Als ik nou eens tussen tracks 1 en 2, 2 seconden invul maar tussen alle andere tracks 0 seconden, dan wilt tie hem denk ik wel fikken want die rewriter van me gaat open :)
En is het veilig om de optie "wijzig de track-instellingen en brand" te klikken? (geen dataloss?)

Dus mijn vraag is kan ik ook 0 seconden plaatsen tussen track 1 en 2 of is dit onmogelijk? |:(

Ik dank u alleen voor de eventuele reply's :9 :9 :9

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 22:35

TeeDee

CQB 241

disc at once?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• sjorsv
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij eerste track 2 seconden invullen, de rest op 0 en branden maar.

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
als je die foutmelding nou eens goed zou lezen

voor de eerste track moet dus een pregap van 2 seconden. tussen de test van de tracks mag 'ie rustig 0 seconden zijn

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• Timbos
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Topicstarter
Disc at once, kan er niks aan doen denk ik.

Dus het kan niet anders zijn dat er 2 seconden moet tussen track 1 en 2. Wel jammer dan :) Ach ja niks aan te doen (waarschijnlijk). Thnx voor jullie reacties :9 :9 :9

Verwijderd

Eerste track op 2 seconden zetten. Het is een PRE-gap
dus hoor je NA track1 gewoon track2 ZONDER tussenpauze 8-)

Verwijderd

Enne, over dat dataloss: nee... wat ik daarboven net zei doet nero dan automagisch :P

• Timbos
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Topicstarter
dus, (ff voor de duidelijkheid hoor) :P, ik kan:

1) Handmatig zetten, track 1 ->2 seconden-> track 2, tussen de rest tracks dus 0 seconden en fikken.

of:

2) Tussen alle tracks 0 seconden, optie "wijzig track-istellingen en branden" klikken en fikken?

:9 :9 :9

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
Op zondag 23 september 2001 14:03 schreef Timbos het volgende:
Disc at once, kan er niks aan doen denk ik.

Dus het kan niet anders zijn dat er 2 seconden moet tussen track 1 en 2. Wel jammer dan :) Ach ja niks aan te doen (waarschijnlijk). Thnx voor jullie reacties :9 :9 :9
Dat is dus niet zo! Alleen voor de eerste track 2 seconden invullen, zoals hier al vaker te lezen staat trouwens, dan merk je er dus niets van, want het is het begin van de cd... Je hebt wel gelijk dat Disc at Once er niets aan veranderd trouwens.. je kunt natuurlijk ook gewoon die knop: wijzig instellingen en brand in drukken, dan is er ook nix aan het handje *D

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 14:08 schreef VaagOH het volgende:
Eerste track op 2 seconden zetten. Het is een PRE-gap
dus hoor je NA track1 gewoon track2 ZONDER tussenpauze 8-)
Goed zo!
Op zondag 23 september 2001 14:15 schreef Timbos het volgende:
dus, (ff voor de duidelijkheid hoor) :P, ik kan:

1) Handmatig zetten, track 1 ->2 seconden-> track 2, tussen de rest tracks dus 0 seconden en fikken.

of:

2) Tussen alle tracks 0 seconden, optie "wijzig track-istellingen en branden" klikken en fikken?

:9 :9 :9
|:(
Pagina: 1