[Pricewatch] Kolom met bijv. MHz/Gld

Pagina: 1
Acties:

• surfdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 23:29
Ik keek laatst naar de vrij lange lijst met processoren (na me er een tijdje niet meer zo in verdiept te hebben, omdat ik helaas weer tijdelijk aan een modempje hang) in de pricewatch en bedacht dat ik eigenlijk niet echt meer echt en goed idee had van de prijs/prestatie verhouding.
Voor de goede orde, ik heb de nieuwspostings met roadmaps wel gevolgd hoor.

En met het regelmatig uitkomen van nieuwe types/snelheden en prijsverlagingen raak je dan vrij snel het overzicht kwijt.

Daarom dacht ik dus dat het wel handig zou zijn om in de overzichtslijst een kolom met MHz/Gld toe te voegen.

Nu zijn er natuurlijk mensen die denken: Zo kan je Intel en AMD niet vergelijken! Ik wil het dan ook gebruiken om AMD's onderling te vergelijken.
Een stap verder zou zijn om bijvoorbeeld iets met MIPS te doen, maar daar heb ik nog niet echt verder over nagedacht.

Het kan natuurlijk ook voor andere producten met andere verhoudingen gedaan worden.

Wat denken jullie ervan?

Het kan altijd mooier en beter...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het kan misschien een keer gedaan worden, maar niet zolang de product info/survey er niet is (dan wordt het mogelijk om allerlei kenmerken aan productne te koppelen).

• l.d._
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 12:25
En als jullie dan toch bezig zijn gelijk voor de hdd's prijs per GB er bij

als je niks te doen hebt doe het dan niet hier

• surfdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 23:29
Heb je een linkje naar meer info over die produkt survey plannen Femme?

Ik dacht meer van: 1 kenmerk per produkt erbij (grootte, snelheid of...) en de prijs is toch al bekend...Daar is toch geen hele survey voor nodig?

En voor de snelheid zou het misschien handiger zijn om de gewenste verhouding ook meteen in de db te zetten, maar dat weet jij beter dan ik.

Maar goed, ik ben benieuwd naar de survey plannen :)

Het kan altijd mooier en beter...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

• l.d._
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 12:25
Op zondag 23 september 2001 22:05 schreef Femme het volgende:
http://tweakers.net/products/10302
http://tweakers.net/products/13124
lol die dondervogel heeft een leuke introductie datum.
**Donderdag 1 Januari 1970 - 01:00**

als je niks te doen hebt doe het dan niet hier

Pagina: 1