Waar koop ik tegenwoordig nog een 5110? Het is voor m'n pa die een nieuwe oto heeft gekocht met een carkit en niet veel geld over heeft voor een telefoon
Wordt allang niet meer gemaakt he 
Het enige wat je kunt proberen is op beurzen of 2ehands op bijv. www.2ehands.nl ...
Het enige wat je kunt proberen is op beurzen of 2ehands op bijv. www.2ehands.nl ...
Zoek eens op ibazar.nl naar "Nokia 5110" en je vind bergen met resultaten. Variërend van 5 tot 175 (!) gulden.
past niet in carkitOp zondag 23 september 2001 13:42 schreef normal888 het volgende:
Een 3210 is tegenwoordig ook niet zo duur hor...:Z
Wel geld voor een nieuwe auto met carkit en geen geld voor een GSM-metje van 200,--

Over wat voor een carkit praten we hier eigenlijk?
Over wat voor een carkit praten we hier eigenlijk?
of 7110 past ook (6250 denk ik niet)
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Verwijderd
Als je die niet in de carkit past, koop je toch een nieuwe carkit...dat kost tegenwoordig ook niet zo duur...wel raar idd, wel geld voor een nieuwe auto met carkit, maar geen nieuwe telefoon van paar honderd gulden
Het is meer het probleem dat ie er weinig geld voor over heeft.. bijna nooit belt en dus geen abo nodig heeft.. en een carkit kost dus echt wel veel $$
nokia 5110's worden volgens verschillende verkooppunten niet meer gemaakt, maar zoals m'n vader en m'n schoonvader krijgen nog wel zo'n ding NIEUW
voor hun werk... waarom hun wel via hun bedrijf en niet meer in de winkel zou je dan zeggen..
Een nokia 7110 kost trouwens ook geen reet meer.. da's een mooie vervanger.. 6210 is een beetje te duur
Een nokia 7110 kost trouwens ook geen reet meer.. da's een mooie vervanger.. 6210 is een beetje te duur
Verwijderd
Belt nooit en dan toch een dure carkit kopenOp zondag 23 september 2001 19:45 schreef Wimo. het volgende:
Het is meer het probleem dat ie er weinig geld voor over heeft.. bijna nooit belt en dus geen abo nodig heeft.. en een carkit kost dus echt wel veel $$
Koop een 6150. Past in een 5110 carkit enzo, en is heel veel meer telefoon en zelfs dual-band. Tegenwoordig zie je ze voor een prikkie overal opduiken. De 5110 is echt antiek inmiddels, daar wil je niemand meer mee opzadelen.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
de 51xx 61xx 7110 en 62xx serie passen allemaal indezelfde carkit.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
De 6250 niet toch?Op maandag 24 september 2001 15:20 schreef intert0y het volgende:
de 51xx 61xx 7110 en 62xx serie passen allemaal indezelfde carkit.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Verwijderd
Neuh, dies ongeveer 1 meter hoog, is ook als water/stof enz. afstotend toestel bedoeld. Beetje lomp geval.De 6250 niet toch?
Ah, nu lees ik 'm pas goed. Hij heeft geen geld over na de aanschaf van die kostbare auto!Het is voor m'n pa die een nieuwe oto heeft gekocht met een carkit en niet veel geld over heeft voor een telefoon.
Om je de waarheid te vertellen begrijp ik er niets van. Nieuwe auto met oude carkit voor een oud toestel.
Hoe komt ie dan aan die "antieke" carkit in een nieuwe auto?Het is meer het probleem dat ie er weinig geld voor over heeft.. bijna nooit belt en dus geen abo nodig heeft.. en een carkit kost dus echt wel veel $$
Tijd voor een biertje, geloof ik. Ik dan.
Pagina: 1