Toon posts:

4.3 Kb/Sec of casema basic?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik download altijd veel spul en altijd is mijn snelheid met mijn 56k6 modem 4.3 Kb/sec is dit traag?
De internet kosten zijn hoog [F120 per maand+ F12 voor planet] dus wat zijn alternatieven :?
Casema Basic [demos systeem]= vast nog erger
MXstream [ouders vinden dit """"duur"""]

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Wat kost ADSL dan? Volgens mij ben je uiteindelijk goedkoper uit!

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Ouders ik snap ze niet :? -> je hebt nu een tel-rekening van + fl 200,-- en je ouders vinden Mxstream duur.

Mxstream kost 99 p/m en aan Casema zou ik al helemaal niet beginnen.

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Op zondag 23 september 2001 13:21 schreef Devil_2000 het volgende:
Ouders ik snap ze niet :? -> je hebt nu een tel-rekening van + fl 200,-- en je ouders vinden Mxstream duur.

Mxstream kost 99 p/m
En je bent altijd bereikbaar!

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 13:23 schreef DeeJee het volgende:

[..]

En je bent altijd bereikbaar!
Idd, en het is een stuk sneller dan nu met je 56K6 modem.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is eigenlijk ook F100,- per maand excl BTW ;( + dan installatie [doe het zelf pakket].
Casema komt het goedkoopst uit F66 PM maar dit is waarschijnlijk k*t in Katwijk

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 13:24 schreef Fragzone-NL het volgende:
Dat is eigenlijk ook F100,- per maand excl BTW ;( + dan installatie [doe het zelf pakket].
Casema komt het goedkoopst uit F66 PM maar dit is waarschijnlijk k*t in Katwijk
Planet geeft je nu 300 piek korting trouwens, ik denk op het DHZ-pakket ;)

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Je heb eenmalig die kosten.
Casema is denk ik geen optie. Is erg traag.

Ik zou toch echt bij je ouders voor ADSL gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een UUR! bezig om 14 MB te downloaden :(

Verwijderd

Kortingsactie Planet Internet
Bij aanmelding vóór 1 oktober 2001 kan uw totale korting oplopen tot: EUR 140,-
(NLG 308,52)
(Downloaden gaat met 55 kb/s ongeveer)

Met Casema Basic mag je blij zijn met 11 kb/s !

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op zondag 23 september 2001 13:28 schreef Devil_2000 het volgende:
Kortingsactie Planet Internet
[..]

(Downloaden gaat met 55 kb/s ongeveer)

Zal effe nog een keer gaan praten :9 dat is wel 12 keer zo snel als wat ik nu heb.

Verwijderd

Heel verstandig denk ik, Casema is nog langzamer zelfs dan 11 kb/s

Kijk hier maar eens: http://www.mordax.nl/ranking/test.php?cat=6&page=3
51. Wanadoo Cable Broadband Basic 6 kB/s 2 kB/s 33

Verwijderd

Topicstarter
Nou willen me ouders dat het maximaal 70 piek per maand is meer mag niet anders moet ik zelf betalen.
Dus Casema is een [goedkopere] oplossing en nou weet ik het ook niet meer :?

Verwijderd

Vervelend voor je, Casema zou je kunnen doen is iets sneller en je bent 24/7 online.

Maar zoek eens op Casema je komt echt mensen tegen die zwaar overspannen zijn geraakt van Casema vanwege de slechte service en geleverde kwaliteit.

Maar misschien is Casema wel beter/betrouwbaarder waar jij woont, dat weet ik niet want ik woon in Groningen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Katwijk = veel ouwe lui die er geen verstand van hebben en de meeste mensen in mijn buurt stuk 6 hebben allemaal 56K6 modems, is het dan betrouwbaarder?

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 13:47 schreef Fragzone-NL het volgende:
Katwijk = veel ouwe lui die er geen verstand van hebben en de meeste mensen in mijn buurt stuk 6 hebben allemaal 56K6 modems, is het dan betrouwbaarder?
Geen idee, misschien kiezen al die mensen wel voor een oude vertrouwde modem omdat Casema niet goed is weet jij het ? ;)

Het heeft een voordeel dat die users niet op kabel zitten, dan kan je snelheid sneller zijn maar dat weet je nooit.
Misschien zit jij net in een probleem wijk en dan maakt het aantal users niet eens zo gek veel uit.

Maar goed jij weet nu wel genoeg over Casema denk ik zie ook topic: [topic=211208/1/25]

Misschien zijn hier nog mensen die in Katwijk wonen en Casema hebben :?

Open anders een topic "Katwijk en Casema gebruikers" bijv :)

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 22:34

Fisico

by Fabian

ik snap ouders soms inderdaad niet. Mijn zeiden ook je komt helemaal niet aan 100 gld per maand. Ik klopt maar internet nu niet veel, en mijn broertje wil ook meer op internet dus wordt vanzelf duurder. En kan nu dan ook altijd. Snelheid is geen argument in hun ogen. Toe ik ook nog eens aangaf dat er nu korting was (later extra korting van PI) was het zo rond.

als jij nu die 12 piek betaald is het voor jou maar 18 gld extra en de korting van PI gaat van abbo af dus kost het maar 300 gld per jaar. zou het gewoon doen

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Verwijderd

Topicstarter
Dan hou ik het wel bij de modem en doe ik zuinig ;)
Ik wacht wel af wat er in de regio gebeurt als ADSL of Kabel nou F85,- INCL BTW PM kost dan zou ik het wel nemen.

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 08:06

Zym0tiC

^_^

Op zondag 23 september 2001 13:19 schreef Fragzone-NL het volgende:
Ik download altijd veel spul en altijd is mijn snelheid met mijn 56k6 modem 4.3 Kb/sec is dit traag?
De internet kosten zijn hoog [F120 per maand+ F12 voor planet] dus wat zijn alternatieven :?
weet je wat ik betaal je e aansluitkosten en het abbo ALS ik bij je mag wonen. :P

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Ik heb casema, en ik vind het de meest vergalde verbinding op aarde, haast niemand heeft het hier, maar meestal zit ik rondde 3,5k/sec, soms 5,5 en soms ook echt 0.8 !!!!!
Verder is hier niks te krijgen, en bij isdn stijgt de rekening te vet, m.a.w ik ben verdoemd :(
Ik heb het idee dat er zelfs (gemiddeld gezien) mensen in simbabwe een snellere internet verbinding hebben :P

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zondag 23 september 2001 13:19 schreef Fragzone-NL het volgende:
120 per maand
tjee ik zit op 800 per 2 maanden (dus 400 per maand)

maar ik ga over stappen naar wanadoo adsl

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Je betaald dan toch gewoon zelf die 44,95 aan je provider en laat je ouder die 50,- betalen die standaard op de tel. rekening komt voor eMiXstream.

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Op zondag 23 september 2001 13:24 schreef Fragzone-NL het volgende:
Waar heb je dat nu weer vandaan? die 100 piek is gewoon inclusief hoor.

En wat verder gezegd werd over Casema Basic, dat je met 11 KB/s blij mag zijn: Crap. Met 11 KB/s ben je in GOD-mode, vrijwel niemand haalt dat ooit. 3 KB/s is normaal, met meer (5) mag je blij zijn.

• CyberHanz
  • Laatst online: 16-08 16:22
Ja, als je 11 kb/s haalt met kaashema ben je idd in GOD mode...enige in een straal van 100 km die online is dan.

Kaashema is 60 piek ofzo, laat je ouders die dan betalen, en betaal zelf die 40 piek ofzo.....
Ga zeker niet naar casema..... is zonde

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

over casema gesproken
iemand vandaag die bij casema werk als vertegen woordiger die kwam bij mij vandaag in de winkel
en daar had ik het over een paar dingen
daar kwam ook mee dat kabel niet meer gaat werken per wijk maar per huis
dus het zelfde als bij adsl "je eigen oprit naar de provider".. dus je moet constant de hoogste snelheid gaan halen tot hun server

,maar het is alleen nog in alphen volgens mij de andere plaatsen werken nog op de oude manier. maar volgend jaar moet dan iedereen bij casema een eigen oprit hebben.

[off-topic] tjee wat een onweer nu hier [/off-topic]

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

WAt ik zou doen is gewoon net zo lang onbeperkt blijven internetten tot ze er van zalf achter komen dat een alternatief goedkoper is en zeg je dat kaashema vaak offline is en dat je er dan nog nix aan hebt :) (Did it the same way and it works) Ik ben echt niet evil ofzo :)
Pagina: 1