Na al het positieve commentaar omtrend de nieuwe detonator drivers dacht ik dat het misschien ook wel een beetje frames zou opkrikken voor m'n Hercules GF2MX
Installeren ging goed, maar daarna zag ik het eerste grote minpunt al.
De overclockfuncties kon ik niet aanzetten. Als ik ze aanvinkte moest ik daarna rebooten, en toen waren ze niet aangevinkt
Toen kreeg ik het magistrale idee om nvmax te downloaden.
Ik start dat proggie op, zet andere instellingen 'beter' ga naar het overklok scherm.
Volgens dat ding draaide m'n mem-clock op 3100384 ofzo. Yeah right.
Fijn hoor zo'n progggie.
Ik een oudere versie downloaden, daar kon ik hem wel op normale snelheden zetten. Maar als ik aplly deed, dan refreshte het scherm niet of wat dan ook.
Ik ga 3DMARK 2000 draaien, om te kijken of mijn score hoger/lager was geworden.
Het eerste wat me opviel was een achterlijk nvidea logo rechtsonderin :R
Huh?? Hoe komt dat daar. NVmax dus.
De benchmark viel echt superlaag uit. Bij helicopter vlieg ik normaal altijd gelijk naar de 100 omdaar niet meer vanaf te komen (low detail).
Met die andere drivers moest ik het met een magere 85 frames doen.
Dus ik dacht, komt zeker door overklokken. Ik gooi voor de gein m'n memclock op 600 (waarbij normaal m'n computer vastloopt) ja geen probleem, en de benchmark was nog precies evensnel.
Aan powerstrip heb ik een zaadhekel.
Dus misschien weet iemand nog waarom dit zo debiel moet allemaal???
Nu zit ik maar weer met m'n ouwe drivertjes. Maar een paar extra frames kan ik goed gebruiken.
Grtz,
DeathKnight
Installeren ging goed, maar daarna zag ik het eerste grote minpunt al.
De overclockfuncties kon ik niet aanzetten. Als ik ze aanvinkte moest ik daarna rebooten, en toen waren ze niet aangevinkt
Toen kreeg ik het magistrale idee om nvmax te downloaden.
Ik start dat proggie op, zet andere instellingen 'beter' ga naar het overklok scherm.
Volgens dat ding draaide m'n mem-clock op 3100384 ofzo. Yeah right.
Fijn hoor zo'n progggie.
Ik een oudere versie downloaden, daar kon ik hem wel op normale snelheden zetten. Maar als ik aplly deed, dan refreshte het scherm niet of wat dan ook.
Ik ga 3DMARK 2000 draaien, om te kijken of mijn score hoger/lager was geworden.
Het eerste wat me opviel was een achterlijk nvidea logo rechtsonderin :R
Huh?? Hoe komt dat daar. NVmax dus.
De benchmark viel echt superlaag uit. Bij helicopter vlieg ik normaal altijd gelijk naar de 100 omdaar niet meer vanaf te komen (low detail).
Met die andere drivers moest ik het met een magere 85 frames doen.
Dus ik dacht, komt zeker door overklokken. Ik gooi voor de gein m'n memclock op 600 (waarbij normaal m'n computer vastloopt) ja geen probleem, en de benchmark was nog precies evensnel.
Aan powerstrip heb ik een zaadhekel.
Dus misschien weet iemand nog waarom dit zo debiel moet allemaal???
Nu zit ik maar weer met m'n ouwe drivertjes. Maar een paar extra frames kan ik goed gebruiken.
Grtz,
DeathKnight
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen