Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
IIyama 19" kost rond de 1300,- en ben ik erg tevreden over
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
RJ
Geniet maar tweak met mate
Kost zo'n 1200 piek...
Echt een aanrader...bij ons op school hebben ze tientallen van die bakken en je kan er de hele dag achter zitten zonder koppijn
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dit zijn top monitoren, en omdat laatst [lees 2 weken geleden] Eizo de prijzen heeft gedumt, kost deze monitor maar fl.1234,- ipv fl.1556,- eerst.
Kopen dus, nu is Eizo supergoed want het enige minpunt is nu afgevallen, De te hoge prijs
w00t
Verwijderd
http://12.9.139.54/common/eizo/products/crt/F730/images/content_image.jpg
https://www.strava.com/athletes/10490675
Of terwijl ik ga voor de T761. Maar Mightymouse gaat zeker voor de F730, kijk maar eens in de search, je zult lezen dat Eizo tot de top behoord ,alleen bijna niet te betalen, nu zijn ze het wel, hij is nog goedkoper dan Sony, dus ga ervoor
w00t
Vergeet iiyama, sony is the man, op eizo na dan natuurlijk, we moeten wel eerlijk blijven.
Helaas wel duur ding, maar o zo fijn, ik heb hem gekregen na 4 maand gedonder met een cpd-g400p , dit is de voorloper van de g420. Ik had wel na een tijd gedonder zoeits van sony ??, laat maar die service is kloten, maar nu heb ik het ding een week en weet weer helemaal waarom ik van phillips naar sony ben gegaan, Wat een beeld!
sorry valt een beetje uit jouw prijsklasse
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
das een mooieOp zondag 23 september 2001 12:17 schreef D.Patty het volgende:
iiyama s900 mt1
Heb hem ook bestelt, alleen goede reacties van gelezen.
Dit is echt een geweldig mooie monitor... ik ben zelf aan het sparen om er eentje te kunnen gaan kopenOp zondag 23 september 2001 13:54 schreef frenkb het volgende:
Ik heb een LG 915 flattron, echt een heerlijk ding !!
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
http://www.sonystyle.com/vaio/displays/hmd_a400l.htm
Deze heb ik ook voor 1300 piek bij Dinabyte (sorry) weten te kopen en het is een superding! Perfect plat, bovendien zit er een USB hub in. Dat is superhandig.
Ik heb er ook nog een toetsenboord en muis in dezelfde stijl bij gekregen.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Check de mediamarkt eens, daar staan ze ook goedkoop!
You like?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning