kwam dit tegen in de pricewatch
http://www.tweakers.net/pricewatch/20710
wat heb je nou aan zo'n bagger sis kaart met 128mb???
hoe weet jij nou dat ie bagger is?wat heb je nou aan zo'n bagger sis kaart met 128mb???
Waarom is ie bagger? Heb je er reviews over gelezen?Op zondag 23 september 2001 12:07 schreef weareborg het volgende:
ja die zijn er al, hij is wel bagger, maar ik kan me niet voorstellen dat weareborg dat wist/weet. dusOp zondag 23 september 2001 12:15 schreef JJJ het volgende:
[..]
Waarom is ie bagger? Heb je er reviews over gelezen?
Marketing.Op zondag 23 september 2001 12:07 schreef weareborg het volgende:
kwam dit tegen in de pricewatch
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
dat wist ik welOp zondag 23 september 2001 12:16 schreef Mister_X het volgende:
[..]
ja die zijn er al, hij is wel bagger, maar ik kan me niet voorstellen dat weareborg dat wist/weet. dus
Verwijderd
Kijk, aan zo'n reactie heeft natuurlijk niemand wat. Voor het normale werk is een SiS videokaartje meer dan voldoende... Als je echt alleen maar Internet en beetje tekstverwerken, dan boeit het echt niet... Daarbij komt ook nog eens dat SiS de afgelopen jarene kwalitatief VEEL beter is geworden... Kijk maar eens naar de SiS735 Athlon/Duron chipset... Er is nog GEEN chipset van een andere fabrikant die hem bijhoudt... Pas als de KT266A van VIA er is, is het nummer 2... Dus SiS =Op zondag 23 september 2001 12:24 schreef ExiRana het volgende:
Sis =
Verwijderd
Ik zal het zo zeggen, alles wat ik van SiS gekocht heb was gewoon brak, die "Super Sis 300 met 64mb!" dat was pas troep!Op zondag 23 september 2001 13:17 schreef Martijn het volgende:
[..]
Kijk, aan zo'n reactie heeft natuurlijk niemand wat. Voor het normale werk is een SiS videokaartje meer dan voldoende... Als je echt alleen maar Internet en beetje tekstverwerken, dan boeit het echt niet... Daarbij komt ook nog eens dat SiS de afgelopen jarene kwalitatief VEEL beter is geworden... Kijk maar eens naar de SiS735 Athlon/Duron chipset... Er is nog GEEN chipset van een andere fabrikant die hem bijhoudt... Pas als de KT266A van VIA er is, is het nummer 2... Dus SiS =is echt onzin...
Verwijderd
'Op zondag 23 september 2001 13:30 schreef GRiMLoCK het volgende:
allemaal HEEL kortzichtig hier.
Stel dat je een hoge resolutie met veel kleuren aan moet kunnen en dat alleen in 2D o.i.d. Niet iedereen speelt spelletjes...
dus jij wilt met 1 chip een scherm van 100 vierkante meter in 128bits kleur aansturenOp zondag 23 september 2001 13:30 schreef GRiMLoCK het volgende:
Stel dat je een hoge resolutie met veel kleuren aan moet kunnen en dat alleen in 2D o.i.d. Niet iedereen speelt spelletjes...
Voor dat soort werk hebben ze de matrox kaarten.Op zondag 23 september 2001 13:30 schreef GRiMLoCK het volgende:
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Maar deze SiS kaart moet er ook geschikt voor zijn, alhoewel Matrox echt uitblinkt in 2d.Op zondag 23 september 2001 14:50 schreef thedolf het volgende:
[..]
Voor dat soort werk hebben ze de matrox kaarten.
Verwijderd
Voor 2d neem lekker een Matrox kaartje.Op zondag 23 september 2001 17:19 schreef JJJ het volgende:
[..]
Maar deze SiS kaart moet er ook geschikt voor zijn, alhoewel Matrox echt uitblinkt in 2d.