Toon posts:

Bestel Dan-elec, krijg Hynix

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik had Dane-elec besteld en dan krijg ik Hynix. Er wordt vervolgens gezegt dat dit hetzelfde is. Is dat zo??

Ik had trouwens nog nooit gehoord van Hynix..

Verwijderd

Ik zou zeggen: als je niet krijgt wat je bestelt: terugsturen..
Doet er niet toe of het "hetzelfde" is...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dane Elec is een bedrijf dat veel soorten chips op z'n reepjes plakt, maar je krijgt ze altijd in een Dane Elec verpakking, bovendien zit er op alle Dane Elec reepjes die ik heb een sticker van Dane Elec.

Als je dus nergens iets van Dane Elec kunt vinden, moet je toch maar even naar de winkel teruggaan. Misschien is de kwaliteit wel ongeveer gelijk, maar Dane Elec biedt 10 jaar garantie, en dat doet 'Hynix' misschien niet. Dat alleen lijkt me al reden genoeg om Dane Elec te eisen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Dane Elec is puur een fabrikant/leverancier deze kopen pcb's en chips en maken dan hun mem modules. Ze hebben 2 soorten, brand on brand en non brand. In de pricewatch wordt dit verschil niet aangegeven. Je kan het meestal wel zien aan de prijs. De goedkoopste Dane Elec is meestal geen brand on brand.

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 11:54 schreef bramvrzt het volgende:
Als je dus nergens iets van Dane Elec kunt vinden, moet je toch maar even naar de winkel teruggaan. Misschien is de kwaliteit wel ongeveer gelijk, maar Dane Elec biedt 10 jaar garantie, en dat doet 'Hynix' misschien niet. Dat alleen lijkt me al reden genoeg om Dane Elec te eisen.
Precies, vinnik ook. Als consument hoef je toch zeker niet uit te zoeken of het wel of geen Dane Elec is ??
Als je een Philips tv koopt neem je toch ook geen genoegen met een apparaat waar bv. Samsung op staat ?
Je moet krijgen waar je voor betaalt...

Verwijderd

ik heb ook hynix op mijn dane-elec geheugen.. zit overigens wel een dane-elec stikkertje op en zat in een dane-elec doosje :)

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 17:15
hynix is de nieuwe naam van hyuandai :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Search ff, want dit verhaal over module-fabrikanten en memorychip-fabrikanten is nu een beetje erg uitgemolken ;) Dane-Elec maakt ALLEEN modules, en gebruikt daarbij chips van ALLERLEI memorychip fabrikanten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.