"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
hey dit heb ik ook met mijn IBM dtla 307230, na het opstarten gaat me pc ineens tekeer in win2k, kijk ik wat er allemaal bezig staat er niet veel bijzonders alleen Niet Actieve system.. staat te loeien als wat
Klinkt meer als een badsector.. dat hij probeert te lezen/schrijven.
Maar dat het dus niet lukt.
Maar dat het dus niet lukt.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Dat hercalibreren gebeurt tegenwoordig (al enige jaren) niet meer merkbaar. Het Maxtor schijven verhaal is helemaal onzin, ook toen al, maar dat komt door de AV toevoeging aan de typenummers. AV betekende bij de high-end (SCSI) schijven dat ze niet merkbaar calibreerden, dit speciaal voor de constante datastroom gevoelige Audio-Visuele (AV) toepassingen.
Bij de Maxtor (E)IDE schijven staat het gewoon voor Added Value.
Ik heb mijn IBM schijven ook wel eens horen werken zonder dat daar een duidelijke reden voor was. Kan allerlei redenen en oorzaken hebben. Ik heb er echter nooit last van gehad, in de zin van opeens droppen van FPS bij games en zo.
Ik heb mijn IBM schijven ook wel eens horen werken zonder dat daar een duidelijke reden voor was. Kan allerlei redenen en oorzaken hebben. Ik heb er echter nooit last van gehad, in de zin van opeens droppen van FPS bij games en zo.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Ik dacht al dat die AV onzin was, met name gezien de prijs van de echte AV schijven. Maar omdat de verkoper (ook een Tnet persoon trouwens) het weer eens aanhaalde...Op vrijdag 28 september 2001 10:42 schreef ijdod het volgende:
Dat hercalibreren gebeurt tegenwoordig (al enige jaren) niet meer merkbaar. Het Maxtor schijven verhaal is helemaal onzin, ook toen al, maar dat komt door de AV toevoeging aan de typenummers. AV betekende bij de high-end (SCSI) schijven dat ze niet merkbaar calibreerden, dit speciaal voor de constante datastroom gevoelige Audio-Visuele (AV) toepassingen.
Het is dus ook niet zo dat ik last van het geluid heb, just curious. Ik zal trouwens eens een surface scan doen, kan nooit kwaad.
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Pagina: 1