[D2 - LoD] Waarom gaat mijn experience zo traag..?

Pagina: 1
Acties:

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Ik heb met mijn barb LoD op normal uitgespeeld, toen ben ik met Nightmare begonnen, maar toen ik daar begon te spelen viel me ut op dat mijn exp. heel erg traag om hoog ging, ik ben zelfs geen lvl omhoog gegaan bij het uitspelen van Act I op Nightmare.
Oh ja: mijn barb. was toen opweg naar lvl 37...

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-02 10:42

Clay

cookie erbij?

Je kan beter tot ergens level 50 in de buurt op normal act5 blijven hakken in vetje drukke games, daar gaat de exp heel goed, en dan race je snel door de eerste paar acts heen van nightmare, want daar krijg je idd minder exp.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Op zondag 23 september 2001 11:25 schreef Clay het volgende:
Je kan beter tot ergens level 50 in de buurt op normal act5 blijven hakken in vetje drukke games, daar gaat de exp heel goed, en dan race je snel door de eerste paar acts heen van nightmare, want daar krijg je idd minder exp.
Mhh, Act 5 is nogal saai, ik was wel benieuwd naar de items van Nightmare...

Verwijderd

maar het is nog saaier als je drie dagen lang op level 38 zit te kutten omdat je NM items wil hebben, en dan nog, in act 5 NM zijn de items toch botter dan in act 1 dus je kan beter zorgen dat je zo snel mogelijk lvled zodat je er wat mee kan :)

Verwijderd

In act5 gaat de exp wel heel erg rap, maar helaas kan ik nu d2 niet spelen omdat ie niet wil connecten en alsie dat al wil is nog 9 van de 10 keer realm down, en als ik dan die ene keer er wel inkom heb ik gigantische lag en lag ik gewoon dood. Ligt dit aan b.net of aan mij? Kep al gereinstalled..

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij mij doet D2 het goed :)
zal wel aan jou liggen denk ik

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

laatste tijd niks te klagen over euro-realm :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Vedommmmmme, ik snap niet waar het dan aan ligt, cs doet het nog goed enzo, internet pagina's doen het ook... ik snap er geen ruk van.

Verwijderd

Kheb hetzelfde probleem.. mn isp is trouwens planet (adsl)

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 23:43
Ik heb ook het zelfde probleem met planet ADSL. Telkens Realm down of binnen een paar minuten een disconnect.
Als ik via USWest inlog en op USWest speel is er geen probleem. Maar op Europe heb ik een ping tussen de 71 en 9000!!!!.

ISS Detector en meer voor Android

Pagina: 1