oud beeldscherm (NEC)

Pagina: 1
Acties:

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:35
ik heb en oude NEC 5FGp maar er zit hier een beetje groene waas over heen.

kan ik hier wat aan doen.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 12:31

Orac

Ik mis je papa.

In ieder geval een kleurenprofiel voor een NEC beeldbuis gebruiken. Afhankelijk van de drivers van je videokaart kan je ook rood, groen en blauw apart instellen. Ook je monitor kan dat. Is beetje onhandig in te stellen op je monitor, hiervoor heb je toch echt je User's Manual nodig.

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:35
Op zondag 23 september 2001 10:33 schreef voxx het volgende:
In ieder geval een kleurenprofiel voor een NEC beeldbuis gebruiken. Afhankelijk van de drivers van je videokaart kan je ook rood, groen en blauw apart instellen. Ook je monitor kan dat. Is beetje onhandig in te stellen op je monitor, hiervoor heb je toch echt je User's Manual nodig.
ja die heb ik dus niet meer

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

• Orac

Orac

Ik mis je papa.

Nou, vooruit. Ik heb hier nog een NEC 4FG manual. Misschien is de bediening het zelfde.

"The User Mode 1 is the default mode in the Advanced Digtal Control System. To move to User Mode 2 which includes ColorControl and Side-Pincushion controls, first press the Degauss button, then press Horizontal Position Right button while degauss button is pressed. The Mode Status LED on the left side of the user controls will turn ON to indicate that the UserMode2 is activated.

Nu kan kan je de kleur instellen. Je hebt vier knopjes voor de beeld size en vier voor de positie. Druk je op het linker knopje van de size buttons dan wordt het beeld minder rood. Druk je op het linker knopje van de position buttons, dan wordt beeld meer rood. Het zelfde geldt voor groen en blauw. Groen is knopjes naar boven. Blauw is knopjes rechts.

Wanneer je een minuut lang niets meer instelt, dan gaat de monitor vanzelf weer in de normale user mode 1.

Mochten je instellingen in de soep draaien. Dan zet je de N-1-2 switch op 1 of 2 en drukt dan op memory recall, dan heb je de fabrieksinstelling weer terug. Nou, veel plezier.

• Orac

Orac

Ik mis je papa.

En, nog gelukt?