Branddiepte in cd's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Tijdens het modden van de reacties in de 24-speed branders vergelijkingstest draad stuitte ik op deze subdraad.

Ik wilde voordat ik mijn puntjes ging toekennen eerst wat feedback op /16. De eerste reactie van SenZatioN (die met 2: inzichtvol is beloond) is het beginpunt van de discussie door te zeggen dat de testers hadden moeten kijken naar de branddiepte van de cd. Hierop volgt een drietal reacties in verschillende niveau's van subtiliteit dat dit blaat is waarvan ééntje hem indirect alsnog ietwat gelijk geeft. Twee van die drie staan ook al op troll. Een laatste ongemodde reactie geeft de discussiestarter gelijk en geeft aan dat er inderdaad verschil is door de diepte waarin de nullen en énen weggepropt worden.

Persoonlijk dacht ik ook altijd dat het wel degelijk uitmaakte hoe diep je de data in het medium inbrandde, maar voordat ik de twee wijsneuzen de modkelder inram en de andere reacties omhoog ga zetten ben ik wel benieuwd naar wat feedback want heel zeker van mijn zaak ben ik niet.

p.s. De reactie van murtceps klinkt heel trollerig maar als het inderdaad pure blaat is dan kan ik me er nog iets bij voorstellen en dan mag hij niet lager dan zijn voorganger eindigen omdat anders bij een instelling van 1 alleen een onwaarheid leesbaar is. Nogmaals, ik vermoed dat de eerste reactie wel degelijk steekhoudend is, maar just in case. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De eerste en de 4e vind ik een +2 waard, de andere 2 zijn ontopic en geen flames of trols dus een +1

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Van mij mag Witvoet en de discussieopener op 2, en murtceps ook wel voor zijn info dat de brander eea automatisch aanpast. Zinnen als "Waar slaat dit nu weer op" gaan imo hard de verkeerde kant op, tenzij inderdaad algemeen bekend is dat de vraag/stelling onzin is.

Wat overigens de waarheid hier is weet ik ook niet....
* mr_a heeft zijn CD'tjes nooit tweemaal gebrand om de leesbaarheid te vergroten :o
(dat kan ook helemaal niet aangezien 1 brandpunt niet is aan te sturen, hence buffer underruns :P)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
* KeX heeft andere bovenstaande input meegenomen en ook gemod.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SenZatioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02 13:54

SenZatioN

Improvise...

Kex, bedankt :)

Sorry voor de late reactie maar ja, de search gebruiken op je eigen naam doe ik niet zo snel ;)
Ik had echter te weinig tijd om alles wat beter te kunnen onderbouwen.

My software never has bugs, it just develops random features...