Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
waar je ook je tcp /ip instellingen maakt
net zoals bij elke windows...
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
ja maar dat is een inplentatie van de ixpx/spx protocool.Op zondag 23 september 2001 10:58 schreef ETM het volgende:
bij de protocollen?
waar je ook je tcp /ip instellingen maakt
net zoals bij elke windows...
en niet elke spel pakt deze.
zo als bij voorbeeld nlack and white.
maar ook andere progs pak ze niet.
dus ik zoek de echte ipx/spx protocolen.
zie laatste zinnetje van mijn onderschrift
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
daarom vraag ik het ook in het algemeenOp zondag 23 september 2001 11:03 schreef ETM het volgende:
ah ok.
zie laatste zinnetje van mijn onderschrift
Ik heb het zelfde probleem... kan bijv. niet GTA2-en tegen mijn broertjeOp zondag 23 september 2001 11:03 schreef Mr-FaTMeN het volgende:
[..]
ja maar dat is een inplentatie van de ixpx/spx protocool.
en niet elke spel pakt deze.
zo als bij voorbeeld nlack and white.
maar ook andere progs pak ze niet.
dus ik zoek de echte ipx/spx protocolen.
Vandaar schop ik deze draad effe omhoog
nu al 2 mensen die dit probleem hebben iemand oplossing
gta'en tegen je broertje kan toch ook gewoon over tcp/ipOp dinsdag 25 september 2001 13:25 schreef TeknoGecko het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde probleem... kan bijv. niet GTA2-en tegen mijn broertje
Vandaar schop ik deze draad effe omhoog... iemand?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat werkt dus om een of andere reden ook niet... gta hangt dan...Op dinsdag 25 september 2001 23:16 schreef OiSyN het volgende:
[..]
gta'en tegen je broertje kan toch ook gewoon over tcp/ipZo doen we dat hier ook altijd (ik heb overigens geen broertje
)
Maar als je een Win-xp computer hebt en een W98 computer dan heb je er geen last van....
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
ik ben te berijken op icq:58263753
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
Je zou het eens uit kunnen proberen of 'ie installeerd...
(onder voorbehoud
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Verwijderd
Verwijderd
Waarom werkt het bij mij wel dan?Op zondag 23 september 2001 09:37 schreef Mr-FaTMeN het volgende:
weet eimand waar ik echt ipx/spx protocols kan vinden voor windows xp.
want somige proggies zien de ipx/spx implentatie van windows xp niet.
weet iemand hier een op lossing voor?????
mijn CCNA examen covered wel Netware (o.a. 3.11 en 4.11) maar geen flauw idee welke frametype voor spellen gebruikt word.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Volgens mij maakt dat niet uit, maar ik gebruik(te) altijd 802.3.Op zaterdag 04 mei 2002 22:52 schreef Dirk-Jan het volgende:
welk frametype gebruiken alle spellen eigenlijk standaard?
mijn CCNA examen covered wel Netware (o.a. 3.11 en 4.11) maar geen flauw idee welke frametype voor spellen gebruikt word.
Applicaties gebruiken geen bepaald frametype, die gebruiken IPX. En IPX gebruikt vervolgens een specifiek frametype, maar dat is niet iets waar applicaties invloed op hebben. (ook niet iets wat voor applicaties uitmaakt overigens, IPX is IPX.. hoe het fysieke transport ook plaatsvindt)Op zaterdag 04 mei 2002 22:52 schreef Dirk-Jan het volgende:
welk frametype gebruiken alle spellen eigenlijk standaard?
geen probleem zou je dan denken, maar als je user switchen in windows wil gebruiken en je normale inlog scherm wilt gebruiken kan dit dus niet. nu krijg je steeds dat leuke novell scherm, kan je dat wijzigen?