mijn bios is zeer oud, wil het graag een upgrade geven, maar hoe doe ik dat kan je ook je oude bewaren in geval er iets mis gaat?! kunnen jullie mij dat uitleggen.
Bedankt!!
Bedankt!!
Verwijderd
Inderdaad, begin er niet aan, anders krijg je dit soort gevallen (Uit een ander topic)Op zondag 23 september 2001 11:47 schreef superbikkel het volgende:
Begin er niet aan als je niet weet hoe het werkt, straks heb een kapot mainboard. Vraag het ff aan iemand die wel weet wat ie doet.
Ik heb een lucky star K7VAT mamaplaat, en ik zou graag een bios update willen doen omdat ie elke als ik 3dmark 2000 wil proberen na ong. 5 à 10 secondes vastloopt. Dus ik denk laat ik eens een nieuwe bios proberen. Ik had al een MSI biosje geprobeerd maar die wordt niej ondersteund. Dus iemand een idee??
20*350ZO45°
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
toen mijn biosflessen niet goed ging heb ik m opgestuurd naar Intercom Mailorder (nu Gistron) en hebben ze de bios voor mij weer in orde gemaakt, koste me allen verzendkosten heen. Das toch wel goede service. Systeem bleef hangen tijdens het flessenOp zondag 23 september 2001 11:54 schreef TAG_Speedy het volgende:
lol
BIOS flashen stelt op zich niet veel voor, maar ik zat er ook tegenaan te hikken (het kan natuurlijk misgaan), toch maar gedaan en in een paar tellen klaar (en een liter zweet armer). Staat wel in de readme van de flash of in de handleiding van je moederbord. Houd je daar strikt aan, en gebruik een diskette die zeker weten goed is.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd