When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
Ik heb zelf nog niet zo'n modem, maar ik lees altijd dat je niet de script-versie moet gebruiken om te updaten, maar de methode via een .BIN bestand en je browser (de Mac-methode).
Misschien het proberen waard?
Trouwens, als je geen problemen hebt zou ik helemaal niet updaten. Het wil nog wel eens fout gaan en je kunt het niet recoveren. Je moet je modem dan zien om te ruilen voor een andere
Misschien het proberen waard?
Trouwens, als je geen problemen hebt zou ik helemaal niet updaten. Het wil nog wel eens fout gaan en je kunt het niet recoveren. Je moet je modem dan zien om te ruilen voor een andere
Dan laat ik hem maar zo. De firmware is toch al aardig nieuw.
Wel nog even tweaken
Wel nog even tweaken
When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
NIET UPDATEN! ik heb het gedaan en mijn modem was gelijk stuk 
Maarreh naar kpn gebeld en 3 dagen later kreeg ik gratis een nieuwe
(moest wel heel mijn doe-het-zelf pakket opsturen
)
Maarreh naar kpn gebeld en 3 dagen later kreeg ik gratis een nieuwe
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Verwijderd
Vrij duidelijk, heb je toevallig wachtwoord ingesteld in je modem? Zo jah, ff eruit slopen die hap :-)
Ik draai ook op 261, incl tweak en het werkt echt grandioos!
Ik draai ook op 261, incl tweak en het werkt echt grandioos!
Nee. Ik heb niks bijzonders gedaan. Hij is nu getweakt en het werkt perfect. Ik laat hem maar zo.je toevallig wachtwoord ingesteld in je modem? Zo jah, ff eruit slopen die hap :-)
Nou, dat heb ik dus ook gedaan zaterdag, ook stuk!Op zondag 23 september 2001 22:36 schreef ^[Fr33zAh]^ het volgende:
NIET UPDATEN! ik heb het gedaan en mijn modem was gelijk stuk
Maarreh naar kpn gebeld en 3 dagen later kreeg ik gratis een nieuwe(moest wel heel mijn doe-het-zelf pakket opsturen
)
Wat zeg je me nou? Moet ik straks alles terug sturen? Ik heb net alles keurig inelkaar zitten
Kan het ook via de primafoon?
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Pagina: 1