- leg een stuiver op de treinrails
- laat er een paar treinen overheen rijden
- knip er stroken van
- soldeer deze stroken her en der in je waterblok
Zou dit werken? Het idee is dat de stroken gaan 'wapperen'.
Verwijderd
Waar je topic over gaat weet ik al niet meer, maar je signature is S U P E ROp zondag 23 september 2001 04:02 schreef hezik het volgende:je kunt natuurlijk ook gewoon heel dun koper kopen en daar stroken van knippen, vond dit van een hoger tweak-gehalte.
- knip er stroken van
Verwijderd
Ik denk niet dat dat erg mooi gaat worden.Op zondag 23 september 2001 04:02 schreef hezik het volgende:je kunt natuurlijk ook gewoon heel dun koper kopen en daar stroken van knippen, vond dit van een hoger tweak-gehalte.
- knip er stroken van
ik weet niet zeker of je stuivers op de rails mag leggen, i dacht dat het ongelukken kon veroorzaken :?Op zondag 23 september 2001 04:02 schreef hezik het volgende:je kunt natuurlijk ook gewoon heel dun koper kopen en daar stroken van knippen, vond dit van een hoger tweak-gehalte.
- knip er stroken van
Bnet pindle#2913
is al zooooooooooooooo veel gedaan, een stuiver op de rails leggen. Dan wordt de stuiver wel plat van hoor, geloof me. denk je nou echt dat zo'n gevaarte van ikweetniethoeveel ton last heeft van 2mm verhoging op de rails?? dacht het nie.Op zondag 23 september 2001 12:31 schreef Dala11of11 het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of je stuivers op de rails mag leggen, i dacht dat het ongelukken kon veroorzaken :?(kan ook aan mij liggen)
mara het is wel een bruut idee
Verwijderd
oja dta was met stenen op de railsOp zondag 23 september 2001 12:38 schreef epsilon het volgende:
[..]
is al zooooooooooooooo veel gedaan, een stuiver op de rails leggen. Dan wordt de stuiver wel plat van hoor, geloof me. denk je nou echt dat zo'n gevaarte van ikweetniethoeveel ton last heeft van 2mm verhoging op de rails?? dacht het nie.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd