Door dit soort banners begrijp ik mensen die......

Pagina: 1
Acties:

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11 12:57
...bannerblokkers installeren.
Het is toch belachelijk om aan de bezoekers van Got zulke banners te laten zien?
De enige reden dat die rolldownmenuutjes erinstaan is om onervaren windowsgebruikers erin te laten trappen.

Dit vind ik echt stom. Zo verlies je het vertrouwen van de bezoeker.
Er zijn betere oplossingen tegen bannerblindheid..
Denk bijv. eens aan hardware/software/webdesign/programming gerelateerde logo'tjes versturen naar je GSM.
Daarmee valt op dit moment vast en zeker meer mee te verdienen..
Afbeeldingslocatie: http://www.greenlizard.nl/download/gotbanner2.gif

Verwijderd

En daarbij: die Windows-balkjes staan zo dom op een Mac :D

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 04:05 schreef HlpDsK het volgende:
ROTFLOL :o

[ontopic]
MAar toch vind ik het redelijk dat bannerblokkers in de policy van Tweakers.net verboden worden...

Ze hebben nl een hoop kosten en kunnen de views van die banners wel gebruiken...

Dus mijn mening?...

Erger je er niet aan...
[/ontopic]

Waarom post je dit nu eigenlijk in LA ??

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Mac's zijn ook stom :P

Verwijderd

/me vind hdd vannacht verdacht veel uithalen richting de t.net crew...

kijk maar in de HK in dat "Post een screenshot van waar je mee bezig bent" topic

}:O

• Engineer

Engineer

Software

Op zondag 23 september 2001 04:38 schreef 5chaap2k het volgende:
/me vind hdd vannacht verdacht veel uithalen richting de t.net crew...

kijk maar in de HK in dat "Post een screenshot van waar je mee bezig bent" topic

}:O
:P

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 22:33
Op zondag 23 september 2001 04:01 schreef pim het volgende:
...bannerblokkers installeren.
Het is toch belachelijk om aan de bezoekers van Got zulke banners te laten zien?
De enige reden dat die rolldownmenuutjes erinstaan is om onervaren windowsgebruikers erin te laten trappen.

Dit vind ik echt stom. Zo verlies je het vertrouwen van de bezoeker.
Er zijn betere oplossingen tegen bannerblindheid..
Denk bijv. eens aan hardware/software/webdesign/programming gerelateerde logo'tjes versturen naar je GSM.
[afbeelding]
jullie begrijpen het echt niet he. Die amerikaanse banner is nog 1 van de weinige betaalde. Doe niet zo lullig en leer er mee leven.

Banners blocken=broodroof

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nee mac objects staan juist stom op een windows box ;)

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 04:01 schreef pim het volgende:
Niet echt een aantrekkelijk alternatief naar mijn mening. 8-)

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
Daar trap je toch gewoon niet in. Dit soort banners zie je overal op het internet....

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

En ja aan apartments.com daar zal ik zeker op klikken. :r

Komaan ze hebben blijkbaar nog nooit gehoord van gericht adverteren. Als je alleen maar banners moet zetten om de ruimte te vullen dan is het toch niks.

Ik zou nl es graag weten hoeveel mensen gericht op die banner klikken. Maw een minuut op de site blijven.

En van dat uitwisselen. Ik heb nog op geen enkele andere site banners van T;net tegengekomen.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Op zondag 23 september 2001 12:18 schreef tomsworld het volgende:
En ja aan apartments.com daar zal ik zeker op klikken. :r

Komaan ze hebben blijkbaar nog nooit gehoord van gericht adverteren. Als je alleen maar banners moet zetten om de ruimte te vullen dan is het toch niks.

Ik zou nl es graag weten hoeveel mensen gericht op die banner klikken. Maw een minuut op de site blijven.

En van dat uitwisselen. Ik heb nog op geen enkele andere site banners van T;net tegengekomen.
Appartments.com zit in een flycast-iets, dat brengt geld op, niet veel, maar wel wat. Ik heb er een keertje op geklikt, eens kijken wat er achter zit :)

Wat dat exchangegebeuren betreft:
Waarom zouden wij onze banners op andere sites willen zetten? Zodat er nog meer n00bs komen? Zodat de doelgroep die we nu hebben en vrij ongedifferentieerd is kunnen laten verzanden? Omdat we meer views willen? Omdat we meer unieke bezoekers willen op deze manier?

Nee allemaal niet, de groep bezoekers die we nu hebben is best wel gericht, veel ICT-ers (of mensen die studeren in die richting), de gevorderde computergebruiker etc. etc.
Denk je dat als wij op scholieren.com een bannertje zetten, dit zal bijdragen aan deze doelgroep? Wij niet namelijk ;)

Exchange draaien wij inderdaad puur om ruimte te vullen en omdat die nooit helemaal verkocht zal zijn, zullen we zo goed als altijd wel exchange blijven draaien...

Over het functioneren van WebAds kan ik heel kort zijn:
Tot voor kort was het echt ont-zet-tend onder de maat, nu we een nieuwe channelmanager (sjiek woord voor verkoper) hebben, zien we dat het al een heel eind aantrekt. Daarnaast verkopen we zelf ook zo af en toe wat banners, helaas is het grootste project dat we hadden lopen uitgesteld tot december. ;(

Bericht hierboven

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Floris,

Eigenlijk hoop ik dat er ook eens wat meer Belgsich gerichte banners komen.

Dan zal ik eens meer klikken. Ik heb al eens een uitgebreide vraag hierover gesteld in [topic=233952/3/100]

Maar daar is nooit een reactie op gekomen van een adje.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Op zondag 23 september 2001 12:51 schreef Floris Diemel het volgende:

Tot voor kort was het echt ont-zet-tend onder de maat, nu we een nieuwe channelmanager (sjiek woord voor verkoper) hebben, zien we dat het al een heel eind aantrekt. Daarnaast verkopen we zelf ook zo af en toe wat banners, helaas is het grootste project dat we hadden lopen uitgesteld tot december. ;(
Ik hoop van harte van wel. Meer inkomsten = meer investeringen = beter tweakers.net.

Maar als er echt wat extra's komen wil ik wel enige Euro's per maand betalen.

edit:
Topix laat het Euro symbool niet verschijnen :( Dat wordt wel tijd zenne

• xxxMaverick
Op zondag 23 september 2001 12:51 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]
;)

Het functioneren van ALLE web adv. bureaus' is op dit moment onder de maat. Neem bv netplus, waardeloos ( ervaring)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zondag 23 september 2001 12:54 schreef tomsworld het volgende:
Floris,

Eigenlijk hoop ik dat er ook eens wat meer Belgsich gerichte banners komen.

Dan zal ik eens meer klikken. Ik heb al eens een uitgebreide vraag hierover gesteld in [topic=233952/3/100]

Maar daar is nooit een reactie op gekomen van een adje.
Voor zover ik weet is er ofwel een belgische affiliate van WebAds of een belgische vestiging, dus misschien dat dat nog wel komt, maar wij kunnen er weinig druk op uitoefenen...

Bericht hierboven

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zondag 23 september 2001 12:56 schreef tomsworld het volgende:

[..]

Ik hoop van harte van wel. Meer inkomsten = meer investeringen = beter tweakers.net.

Maar als er echt wat extra's komen wil ik wel enige Euro's per maand betalen.

edit:
Topix laat het Euro symbool niet verschijnen :( Dat wordt wel tijd zenne
We hebben tijdens de enquete van Femme daar al wat vragen over gesteld, als het al komt, zal dat nog wel minstens 10weken duren omdat er van alles gedevved moet worden...
Op zondag 23 september 2001 13:27 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Het functioneren van ALLE web adv. bureaus' is op dit moment onder de maat. Neem bv netplus, waardeloos ( ervaring)
NetPlus is toch failliet of niet? (Nu is netplus.nl iig van adlink)
DoubleClick loopt ook niet goed, 24/7-Europa is verkocht aan een ander bedrijf en zo gaat het nog wel even door. WebAds doet het schijnbaar het beste van allemaal... Daarbij trekt de advertentiemarkt nu gelukkig weer wat aan :)

Bericht hierboven

• xxxMaverick
Op zondag 23 september 2001 13:54 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

We hebben tijdens de enquete van Femme daar al wat vragen over gesteld, als het al komt, zal dat nog wel minstens 10weken duren omdat er van alles gedevved moet worden...
[..]

NetPlus is toch failliet of niet? (Nu is netplus.nl iig van adlink)
DoubleClick loopt ook niet goed, 24/7-Europa is verkocht aan een ander bedrijf en zo gaat het nog wel even door. WebAds doet het schijnbaar het beste van allemaal... Daarbij trekt de advertentiemarkt nu gelukkig weer wat aan :)
netplus is overgenomen door adlink. Dus dat is op zich goed. Nu zijn ze weer stuk groter.

doet webads het wel redelijk dan? wat is de dekking in % ongeveer? of weet je dat niet?

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 16:02

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Of onder linux :)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-12 22:12
Die banners zijn niet eens zo erg, if this banner is flashing you have won ofzo banners zijn veel irritanter, zo'n ding wat 10 keer per seconden van wit naar rood knippert.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zondag 23 september 2001 14:07 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

netplus is overgenomen door adlink. Dus dat is op zich goed. Nu zijn ze weer stuk groter.

doet webads het wel redelijk dan? wat is de dekking in % ongeveer? of weet je dat niet?
Dekking in % is niet echt interessant voor ons, omdat we bijna 20M bannerviews per maand hebben.

Het gaat om de omzet en het lijkt mij niet dat ik die hier hoef te melden ;)

Bericht hierboven

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
* Thefirstikke vind het nog steeds verbazingwekkend hoe druk mensen zich kunnen maken om een bannertje :)

Ik klik regelmatig een keer op een bannertje, omdat ik benieuwd ben wat voor site er nu precies achter zit :)

Verwijderd

onervaren windows gebruikers? die horen hier toch helemaal niet ;)

(andere OS gebruikers ff uitgesloten)

• Wokschotel
  • Laatst online: 11:33

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zondag 23 september 2001 13:54 schreef Floris Diemel het volgende:

Daarbij trekt de advertentiemarkt nu gelukkig weer wat aan :)
Is dat zo? Heb jij de indruk dat het dieptepunt bereikt is?

De islam kan uw vrijheid schaden

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gaan we nu WEER zeuren om die banners?? Man, kweek een dikke huid en maak je niet overal druk om, ik zou dit soort mensen niet als buren willen....

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-12 20:15
die banners vallen me eerlijk gezegd NU pas op :)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Banners? Welke banners? :?

• Engineer

Engineer

Software

Op maandag 24 september 2001 15:59 schreef Blue-eagle het volgende:
Banners? Welke banners? :?
Reklame banners, je weet wel, van die opgevoerde disco lampen :)

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:11

Crazy D

I think we should take a look.

Op maandag 24 september 2001 16:12 schreef hdd het volgende:
Reklame banners, je weet wel, van die opgevoerde disco lampen :)
Met onze geoefende internet ogen kijken we daar toch dwars door heen? :)

Exact expert nodig?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op zondag 23 september 2001 14:30 schreef Floris Diemel het volgende:
Het gaat om de omzet en het lijkt mij niet dat ik die hier hoef te melden ;)
Maar daarentegen waarom niet? Of mogen we niet weten dat er wat aan verdient wordt? :)
(je hebt het btw ooit al eens uitgerekend voor ons usertjes dacht'k)

Ja, pooh is nieuwsgierig :)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op maandag 24 september 2001 13:58 schreef rdgf het volgende:

[..]

Is dat zo? Heb jij de indruk dat het dieptepunt bereikt is?
Nou euhm, onze omzet trekt iig al weer iets aan en ik heb wel het idee dat het eerste dieptepunt nu al geweest is, misschien dat er nog één kleintje en daarna een grote komt, waar 'het kaft van het koren gescheiden zal worden'. Maar eerlijk gezegd hoop ik van niet, het is sinds december ongeveer achteruit gegaan en ons dieptepunt lag rond begin augustus...
Op maandag 24 september 2001 19:18 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Maar daarentegen waarom niet? Of mogen we niet weten dat er wat aan verdient wordt? :)
(je hebt het btw ooit al eens uitgerekend voor ons usertjes dacht'k)

Ja, pooh is nieuwsgierig :)
Dan heeft Pooh pech ;)

Dit soort informatie deel ik liever niet, ik heb inderdaad wel eens ergens een grote hint gegeven over omzetten e.d. maar dat mag ik niet meer doen :Y) Krijg ik ruzie met collega-Femme ;)

Bericht hierboven

Pagina: 1