Ben vandaag bezig geweest met mijn onafgemaakte casemod van CampZone, maar daar ging blijkbaar iets mis met het installeren van CCFL...
De voeding van CCFL stond namelijk zwaar te roken en te vonken
Om precies te zijn, 1 van die zwarte buisjes (condensator?).
Ik heb er op gelet dat er geen draden los contact maakten, en dat ook de voeding op plastic stond...
Ook heb ik volgens mij geen fout gemaakt met het aansluiten van de draden.
Enig idee hoe dit misgegaan zou kunnen zijn?
Komt dit vaker voor dat de voeding kapot gaat?
------
ff off-topic verder over de casemod...
Heb een mooi raampje van plastic glas in de zijkant zitten in de vorm van het Unreal logo. Verder zit aan de bovenkant van mijn kast een zware fan die 6000 rpm kan
(gehaktmolen
)
Op de voorkant heb ik 2 verlichte switches (rood) en een potmeter om de fan zachter te kunnen laten draaien.
Bedoeling is dat dus een blauw ccfl lampje boven het logo komt te hangen.
Als alles af is, zal ik wel foto's posten... Nu heb ik alleen nog maar pics van een onverlicht raampje (wel gaaf Unreal logo).
De voeding van CCFL stond namelijk zwaar te roken en te vonken
Om precies te zijn, 1 van die zwarte buisjes (condensator?).
Ik heb er op gelet dat er geen draden los contact maakten, en dat ook de voeding op plastic stond...
Ook heb ik volgens mij geen fout gemaakt met het aansluiten van de draden.
Enig idee hoe dit misgegaan zou kunnen zijn?
Komt dit vaker voor dat de voeding kapot gaat?
------
ff off-topic verder over de casemod...
Heb een mooi raampje van plastic glas in de zijkant zitten in de vorm van het Unreal logo. Verder zit aan de bovenkant van mijn kast een zware fan die 6000 rpm kan
(gehaktmolen
Op de voorkant heb ik 2 verlichte switches (rood) en een potmeter om de fan zachter te kunnen laten draaien.
Bedoeling is dat dus een blauw ccfl lampje boven het logo komt te hangen.
Als alles af is, zal ik wel foto's posten... Nu heb ik alleen nog maar pics van een onverlicht raampje (wel gaaf Unreal logo).