Toon posts:

Windows XP en Rabobank Telebankieren

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heej,

Nou draai ik lekker XP hierzo, beste OS sinds DOS vindt ik, heb nog geen vage probs gehad met afsluiten enz. :) Echter toen ik vanavond een heel belangrijke overschrijving moest doen, weigerde IE6 alle diensten. :(
Nu heb ik hier al eens wat over gelezen, maar kan het niet meer vinden in de search. Wie heeft dit ook gehad en een oplossing gevonden???? Please help out. :)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

rabobank.nl toevoegen aan trusted sites d8 ik :)

Verwijderd

telebank is op 5.5

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat rabo voor 5.5 is, maar ik had ergens al eens gelezen dat er een manier was om te bankieren onder XP ook... en dat toevoegen aan trusted sites was iets met https geloof ik...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-> [forum=10] :).

Verwijderd

Klopt ik heb zelfde probleem.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DIT WERKT ``NOGŽŽNIET

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb in ie6 in het privacy menu de laagste stand gekozen (accept all cookies) en dan werkt het perfect

Verwijderd

Ik heb niks ingesteld in IE6/XP2600(final) en het werkt ook.

Verwijderd

Topicstarter
:'( Sniff, sniff, het werkt nog steeds niet.. Security op Low, Privacy op Accept all cookies, vuurmuur uit.... no go ;( ;(
Wie heeft er een oplossing, ik wil ECHT niet terug naar 98SE... XP schopt zwaar kont. (Op dit na dan... :()

Verwijderd

Raar bij mij werkt het ook gewoon :?

Verwijderd

Heel raar jah bij mij werkt het ook prima, en nix voor inhoeven te stellen *D

Verwijderd

Hier ook geen problemen.
WinXP RC 2 Build 2526 IE6

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 16:26
Hier ook no problemzz... Win2k dan, SP2, wel IE6

Werkt prima..

Juist netscape werkt hier niet met rabobank |:(

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:13

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb dan wel Windows 2000, maar ook ik gebruik IE6. Ik heb alle instellingen op normaal, en Internet telebankieren werkt gewoon.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Pnothy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik heb XP final (2600) en IE6, internetbankieren werkt gewoon normaal. Kan ook aan rabobank liggen he... soms reageert hun server niet goed.

Had ik ook een keer. Kwam geen bericht "Uw opdrachten zijn ontvangen", dus ik had al fijn 3 keer geprobeerd. In opdrachtenlijst stond vervolgens niks. Later ga ik het opnieuw proberen, zie ik dat het bedrag al 3 keer is afgeschreven! Doe dus erg rustig aan, als het niet lijkt te werken kan het misschien toch doorgekomen zijn!

Ik vind dat dat programma niet echt erg fool-proof is, zo gauw er maar iets niet helemaal lekker is met die server kan een normale gebruiker snel in grote problemen komen (meerdere malen achter elkaar proberen als het niet werkt lijkt me tamelijk menselijk).

Verwijderd

Vermeld je build is. :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb build 2600 (Final dus)
Ik kan WEL Internetbankieren, maar het rabo-proggie wil dus echt nix doen. Heb het nog met een site waar ik even op moest zijn voor een webpage die ik aan het maken ben, die precies hetzelfde reageerd... Gebruik overigens ook Norton Personal Vuurmuur en AntiVirus 2002 (beide).

Ow ja, de site is www.keiman.org of www.keiman.net webmaster resources.

Verwijderd

opera 5.12 doet het prima

Verwijderd

Hier doet ie het ook prima.

Ik heb alleen een andere vraag. Ik moet snel een bekeuring overmaken naar CJIB in leeuwarden, maar dat is een gironummer. Dan krijg je de melding. 'Naar rekening is geen geldig banknummer of Postbankrekeningnummer (56)'. Terwijl ik alles zo overneem zonder puntjes.

Het nummer is trouwens: 347609

Help me voordat ik verhogingen krijg. :'(

Edit:

Lama. :7

-----------
Foutcode 56
Naar rekening is geen geldig bankrekeningnummer of Postbankrekeningnummer

Antwoord :

Een rekeningnummer van de Postbank bestaat uit minder cijfers dan een rekeningnummer van een andere bank. Daarom dient u een 'P' voor het rekeningnummer te zetten. Er wordt dan automatisch een aantal nullen voor het nummer gezet, zodat het een 9- of 10-cijferig rekeningnummer wordt.

Verwijderd

ik moet voortaan echt eerst het hele bericht maar eens lezen

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 01:33 schreef DR het volgende:
rabobank.nl toevoegen aan trusted sites d8 ik :)
Dit is dus de manier waarop het bij mij begon te werken.

Verwijderd

Topicstarter
Heej peeps,

Rabo heeft teruggemeeld...
https://*.rabobank.nl toevoegen en trusted sites, lost bij mij alles op... :) :)

Thnx so far!!
Pagina: 1