Tijdstip toekenning mod punten

Pagina: 1
Acties:

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:57

Killjoy

Klingon lawn products

Topicstarter
Ben 51 minuten geleden on-line gekomen en heb m'n 3 overgebleven mod punten van deze week verdeeld over de 'gelukkigen'. De laatste mod actie zal ik rond 0:50 verricht hebben.

Tot m'n stomme verbazing krijg ik rond ca. 0:53 (PC klok loopt voor) ineens 12 nieuwe mod punten cadeau.
Ik vindt dit een wat raar tijdstip. Had dit niet 0:00 moeten zijn of zo?

Nb. loopt een tweakers week van zondag tot zondag of van maandag tot maandag? Ik hoop het eerste, anders kan ik het niet helemaal meer volgen.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Erghm, wat maakt het uit op wat voor tijdstip de modpoints worden berekend?

Tweakotine & modpoints worden berekend op .12, .27, .42 en .57 om de twee uur, per keer voor 1/4 van de users.

Verwijderd

ik lijk wel een newbie maar wat zijn mod punten?

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 09:03 schreef Kertje het volgende:
http://www.tweakers.net/reviews/164#modpunten :7

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 09:03 schreef Kertje het volgende:
Op t.net kun je reageren op news-postings. Die kunnen door de users gemodereerd worden. Hiervoor moet je ingelogd zijn.

Verwijderd

ahhh ok, zo leer je nog is wat op de vroege zondag morgen :)

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:57

Killjoy

Klingon lawn products

Topicstarter
Op zondag 23 september 2001 01:49 schreef Femme het volgende:
Erghm, wat maakt het uit op wat voor tijdstip de modpoints worden berekend?

Tweakotine & modpoints worden berekend op .12, .27, .42 en .57 om de twee uur, per keer voor 1/4 van de users.
Thnx Femme.
Het maakt me niet uit wanneer ze toegekend worden, ik vond het alleen een beetje een apart tijdstip. Sorry for the inconvenience.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

en wil je nog meer weten over het hoe en waarom van het modereren kijk eens op het Tweakers.net Moddereter Forum

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er draaien meer cronjobs op de achtergrond. Als die allemaal op de eerste minuut van het uur gedraaid worden krijgt de database server het nogal moeilijk. Daarom is dat gespreid.
Pagina: 1