There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ik kan geen VB, maar heb missschien wel een tippie voor je ... De outlook zut wordt opgeslagen op je HD in een aantal bestanden. Spit die eens door en kijk of je er iets nuttigs uit kunt halen. Bij mij staan deze files in:
C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{6135A544-4601-415E-A99F-3E1EF1BA8292}\Microsoft\Outlook Express
Have fun
C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{6135A544-4601-415E-A99F-3E1EF1BA8292}\Microsoft\Outlook Express
Have fun
Lijkt me niet. Hij wil graag een algemene ingang in de functionaliteit die Outlook heeft. MAPI staat je toe mail te lezen en te sturen, maar is minder uitgebreid dan Outlook of Exchange. Ik weet dat deze hun extra functionaliteit exporteren via CDO (Collaboration Data Objects), maar volgens de documentatie van MS werkt CD alleen op een NT-server of zoiets...Op zondag 23 september 2001 00:36 schreef SanderHovestad het volgende:
Ik kan geen VB, maar heb missschien wel een tippie voor je ... De outlook zut wordt opgeslagen op je HD in een aantal bestanden. Spit die eens door en kijk of je er iets nuttigs uit kunt halen.
Beetje wazig spul.
Nadeel hiervan isdat ik dan verschillende routines moet maken voor diverse email pakketten. Als ik de boel via MAPI aanspreek maakt het niet uit of er Outlook of netscape mail geinstalleerd staat. Als ze maar MAPI ondersteunen. Daarom wil ik liever niet direct de programma's benaderenOp zondag 23 september 2001 00:36 schreef SanderHovestad het volgende:
De outlook zut wordt opgeslagen op je HD in een aantal bestanden.
Iemand nog iedeeen?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
simpel toch?
als je de mail in/uitleest adhv van je subject of whatever jij wilt dan doe je toch:
uitgaande van dat je subject bepaalde woorden bevat..?
heel standaard gezegd...of bedoel je compleet wat anders?
als je de mail in/uitleest adhv van je subject of whatever jij wilt dan doe je toch:
code:
1
2
3
4
| Private Sub Form_Load()
Const MAIL_ROOT As String = "c:\mail\"
MkDir (MAIL_ROOT & strSubject)
End Sub |
uitgaande van dat je subject bepaalde woorden bevat..?
Euh JA, maar toch bedankt.Op zondag 23 september 2001 22:25 schreef Psychobunny het volgende:
Ik bedoel geen folders onder windows, maar folders in het mailprogramma. Ik wil dus folders in Outlook (Of netscape mail etc.) kunnen aanmaken via MAPI. (Of via een andere weg, whatever)
Een kleine Google search op 'vb mapi create folder' verder klikken wij op de eerste hit: http://www.vb-world.net/books/outlookvba/sample2.html
Pagina: 1