Toon posts:

twee monitoren onder win98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
En dag hoor,

ondersteunt win98 ook het gebruik van meerdere monitoren zonder dualhead (de pc heeft geen agp)? En zo ja, kan ik er dan gewoon een tweede PCI kaart instoppen die dan zijn werk doet. En zo ja,kan ik dan de resoluties van de monitoren per monitor instellen?
Zo, dat waren een hele hoop vragen. Als iemand mij kan verblijden met een antwoord...
BVD.

PS is de matrox g400 er toevallig ook in pci uitvoering?

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:35
Op zaterdag 22 september 2001 23:29 schreef Skwefje het volgende:
En dag hoor,

ondersteunt win98 ook het gebruik van meerdere monitoren zonder dualhead (de pc heeft geen agp)? En zo ja, kan ik er dan gewoon een tweede PCI kaart instoppen die dan zijn werk doet. En zo ja,kan ik dan de resoluties van de monitoren per monitor instellen?
Zo, dat waren een hele hoop vragen. Als iemand mij kan verblijden met een antwoord...
BVD.

PS is de matrox g400 er toevallig ook in pci uitvoering?
ja hoor dat kan gewoon.
je stop er een bij en dan kan je op de gewone manier de resolutie aanpassen

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Verwijderd

Topicstarter
K dan, bedankt. De tweede monitor komt een goeie 15 meter verderop te staan; maakt het iets uit dat ik dan maar een 4 mb kaartje gebruik?

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 23:54 schreef Skwefje het volgende:
K dan, bedankt. De tweede monitor komt een goeie 15 meter verderop te staan; maakt het iets uit dat ik dan maar een 4 mb kaartje gebruik?
Nee dat maakt niet uit

Verwijderd

Topicstarter
Mooi!!! Dan kan ik aan de slag:)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 22 september 2001 23:54 schreef Skwefje het volgende:
nou.. dan moet je toch wel een 15MB kaartje hebben.. het is altijd 1MB per meter.

j/k ;)

Verwijderd

Even over die Matrox kaart. Zowel de G400 als de G450 zijn nog te verkrijgen in PCI versie.

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 22:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

G450 roolz :)

Lekker twee keer 17" op me burotje ;)
Pagina: 1