Toon posts:

Ilyama Vision Master Pro 452 probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n monitor is nu alweer 2 maanden oud, alleen nu krijg ik altijd een lange piep.... :'( en das zeer irri.
Maar bv als ik het naar een andere resolutie zet, dan heb ik dat piepje niet meer.
Maar ik wil namelijk m'n resolutie 1024x768 @ 32 bit, wel houden.

Weet iemand een oplossing hiervoor? :)

M'n specs:
AMD Thunderbird 1400 mhz
512 mbram 133 mhz
Maxtor 40 gig 7200 rpm
GF 3 Asus 8200 Deluxe :9~
SB live
DVD Pioneer 116
Win 98

Denator Nvidia XP 21.81

Verwijderd

Heb zelf hetzelfde probleem, schijnt een onderdeeltje te zijn wat langzaam maar zeker aan het stuk gaan is.. Dat piepen/gieren heeft te maken met je refresh rate. Omdat je in een andere resolutie vaak ook een andere refresh rate hebt, heb je er dan geen of minder last van.

Verwijderd

Zelfde probleem hier maar dan met een LG 17"
Maar als je de refresh rate hoger zet dan hoor je de piep niet.. maar dan is dat onderdeeltje dus nog wel aan het stuk gaan of niet??? alleen je hoort het dan niet stuk gaan. :-) scheelt weer..

Ach er zit toch 3 jaar onsite op ofzo :z

Verwijderd

Eh ja, helaas is mijn LG 15" inmiddels al weer ruimschoots over de uiterste houdbaarheidsdatum heen.. ;) Toch binnenkort maar eens een knappe monitor aanschaffen!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
HeHe zelfde monitor :)
Nergens last van :P

Ga gewoon weer naar MTI toe joh :) :)

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:01

BeaM-R

Powerrrrr

Op zaterdag 22 september 2001 23:29 schreef TheChosen het volgende:
Maar ik wil namelijk m'n resolutie 1024x768 @ 32 bit, wel houden.
Heb dezelfde monitor, maar draai op 1280x1024x32 85Hz en heb nergens last van. Waarom draai je eigenlijk op 1024x768?Handleiding geeft dat ook aan als aanbevolen resolutie. Wil niet zeggen dattie op andere resoluties het niet doen natuurlijk. Geeft tie geen piep op andere resoluties dan?

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 september 2001 00:33 schreef BeaM-R het volgende:

[..]

Heb dezelfde monitor, maar draai op 1280x1024x32 85Hz en heb nergens last van. Waarom draai je eigenlijk op 1024x768?Handleiding geeft dat ook aan als aanbevolen resolutie. Wil niet zeggen dattie op andere resoluties het niet doen natuurlijk. Geeft tie geen piep op andere resoluties dan?
Bijna niet

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:01

BeaM-R

Powerrrrr

waarom zet je hem dan gewoon niet op dee aanbevolen resolutie :?

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 september 2001 01:06 schreef BeaM-R het volgende:
waarom zet je hem dan gewoon niet op dee aanbevolen resolutie :?
Hehe, iets te groot :r
kan haast de lettertjes lezen, zelfs als ik het uitvergroot.
Pagina: 1