Powered by Solarfrontier 3060 Wp
Ja daar had iemand het over tijdens een topic over de betekenis van RMA. Ben zelf ook wel benieuwd wat het is.
Refurbished. Is gerepareerd door (meestal) de fabrikant. Zou moeten werken.... maar ik koop liever een nieuwe.
Computers follow your orders, not your intentions.
Een produkt die de klant terug heeft gestuurd naar de fabrikant. Produkt kan omgeruild en getest zijn, en als die goed door de test is gekomen kan die gewoon de verkoop in. Het enige nadeel is dat je vaak maar 3 maanden garantie hebt tenzij anders aangegeven is.
Linux is zo cool dat ik het koud heb
Soort, kwam terug van rma, is gemaakt, maar kan niet naar winkel dus noemen we refurb
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.
Bedankt voor de snelle replies, ik had er nog nooit van gehoord.
Powered by Solarfrontier 3060 Wp
Persoonlijk zou ik het niet kopen, het is meestal niet voor niks terug gstuurd, en idd de garantie..
| I've got permission to color outside the lines |
Ja zo kocht ik een hd van Quantum die het label "lct" had waar maar een jaar garantie op zit. Dit hadden ze mij wel mogen vertellen in de winkel dan had ik hem niet gekocht.
Low Cost T... gewone serie Quantums, meeste lopen ook op 4400rpm. Kijk maar es op de site.. gewoon 3 jaar garantie volgens mij, moet je maar ff nakijken.Op zaterdag 22 september 2001 23:30 schreef Remi het volgende:
Ja zo kocht ik een hd van Quantum die het label "lct" had waar maar een jaar garantie op zit. Dit hadden ze mij wel mogen vertellen in de winkel dan had ik hem niet gekocht.
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.
Dat van 4400rpm weet ik zo niet, is er een manier dat je dat kan testen? Van dat 1 jaar garantie weet ik zeker want ik heb met ze gemaild.Op zaterdag 22 september 2001 23:32 schreef nigelator het volgende:
[..]
Low Cost T... gewone serie Quantums, meeste lopen ook op 4400rpm. Kijk maar es op de site.. gewoon 3 jaar garantie volgens mij, moet je maar ff nakijken.
Refurbished kan je gerust kopen. Als onderdelen refurbished zijn, zijn ze door de fabrikant gerepareerd cq gecontroleerd en goed bevonden alsof ze nieuw zijn. Tevens geven fabrikanten (meestal) de volledige fabrieks garantie op deze onderdelen. Maar uiteraard geld zoals altijd: koop bij een betrwouwbare zaak.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Ik heb net m'n refurb asus A7V binnen. Blijkt een rev 1.02 te zijn met dipswitches. Nou nog ff een proc halen en draaien maar.
<edit>
Typo
</edit>
<edit>
Typo
</edit>
Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.
Pagina: 1