Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad ...
heb 4x30Gb Maxtors (raid0 & raid1) en een losse 40gb (ook van maxtor)
wat had je precies gelezen? wat voor problemen?
heb 4x30Gb Maxtors (raid0 & raid1) en een losse 40gb (ook van maxtor)
wat had je precies gelezen? wat voor problemen?
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Ik hoorde van een distributeur dat ze gewoon niet samen kunnen werken, allemaal errors enzo.
Ik las wel in een topic van een of andere error, maar d'r was bijna niemand die dat ook had. Ik weet het niet, maar ik wil wel zeker van me zaak zijn voordat ik een paar honderd gulden weggooi.
Ik las wel in een topic van een of andere error, maar d'r was bijna niemand die dat ook had. Ik weet het niet, maar ik wil wel zeker van me zaak zijn voordat ik een paar honderd gulden weggooi.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
ik heb een abit kt7-raid met 2 maxtor (2*15G)schijven op raid 0 en dat wert prima.
ze draaien ATA-100 7200 rpm
volgens mij wil die distributeur je gewoon wat anders (duurders) in de maag splitsen
ze draaien ATA-100 7200 rpm
volgens mij wil die distributeur je gewoon wat anders (duurders) in de maag splitsen
een schoner internet begint bij jezelf
draai sinds 2 jaar abit be6-2 met highpoint 266 controler en maxtor 20.4 zonder problemen
2xMaxtor 45GB 7200 rpm in RAID 0 op een Highpoint 370 met de laatste drivers, zonder problemen.
Zie ook signature.
Zie ook signature.
Pagina: 1