Toon posts:

FXP Poorten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Had een vraag over FXP'en, wanneer ik wil gaan FXP'en van dump naar pub waarvan ik zeker weet dat ze FXP'able zijn, wil het niet, ik krijg een 421 Data Socket Error ofsow.
Ik internet via een router (hardware) een Zyxel Zywall 10.
En nou hda ik gehoord dat je poorten moet forwarden vanaf de router naar je eigen PC, kan iemand mij vertellen welke dat zijn?

Alvast Bedankt.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De poorten staan altijd open tenzij jij die dicht hebt gezet. Kun je wel gewoon FTP'en?

De poorten die je gebruikt ligt aan de servers waar je op gaat. Als je kunt connecten dan staan de poorten al open.

Die socket error krijg je meestal wanneer je passive inlogt (probeer dan eens active), of als de poort te hoog is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan gewoon FTP'en en alles, de router blocked al het inkomend verkeer. Het is om de transfer tot stand te brengen die poorten voor FXP, dat heeft ook nix met de poort van de server zelf te maken voor mij.

Plz help me ;(

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Tuurlijk heeft het wel met de poorten van die server te maken. Dat is nml de poort die je gebruikt om te fxp'en.

Van poort xx naar poort xx. Als jij van beide servers kunt downloaden / uploaden, én FXP is mogelijk, dan moet het gewoon kunnen. daar hoef je verder niets bijzonders voor te doen.