yep...leestie nog zonder problemen...net met easy cd creator 3 nog eens geprobeerd maar zodra ik wil gaan schrijven dan hangtie
Verwijderd
ik heb het namelijk ook een tijdje geleden gehad met mijn plector 8/4/32 nadat mijn 40 gig was overleden (door vervoeren) maar het daarna opnieuw een OS moeten installeren en hij ging weer als een trein je kan proberen om drivers van je philips te installeren
das het rare....zaten geen drivers bij...werd vanzelf herkend...... en kan ze zo op de philips site ook niet vinden...vaag he??
Laatst mijn oude CDD3610 in de PC van mijn tante geduwd. (ik mis em zo) Niks drivers installen gewoon EZCD 4 en gaan met die hap. Heb je wel goede ASPI drivers?Op zondag 23 september 2001 13:20 schreef miel het volgende:
das het rare....zaten geen drivers bij...werd vanzelf herkend...... en kan ze zo op de philips site ook niet vinden...vaag he??
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Pagina: 1