Kosten van een LAN

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:43

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Zoals jullie aan mijn signature kunnen zien organiseer ik samen met een paar vrienden een LAN voor 75 a 100 man in Otterlo. De entree is 25,-. Dit ivm tafelhuur en stroomkosten voor 3 dagen. Je mag geen eigen consumpties en dergelijke meenemen want daar zorgen wij voor.

Maar nu kwam mij dus die consumptie prijslijst voor ogen.
Frisdranken en bier 3,- en koffie/thee 2,00,-.

Zijn dit redelijke prijzen :? En zoniet wat ben je dan wel bereid te betalen en waarom dan wel?

• []InTeR[]
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Fristdrank 3,-

Maar bier maar 3,50 en fristdrank 2,50 :)

Je bent toch om te lannen niet om te zuipen.

Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:17
Op zaterdag 22 september 2001 21:30 schreef interwork het volgende:
Fristdrank 3,-

Maar bier maar 3,50 en fristdrank 2,50 :)

Je bent toch om te lannen niet om te zuipen.
[ff mierenneuken]
Het is frisdrank en niet fristdrank
[/ff mierenneuken]

En ik zou toch gewoon 3 piek voor bier en frisdrank doen hoor, (sommige) mensen vinden een biertje gewoon lekkerder dan frisdrank. En ik denk dat de meeste mensen toch weinig tijd zullen hebben om drinke te kopen :)

There is no magic.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-02 09:32
Wat voor eten komt er bij? De meesten willen nl wel een beetje goed kunnen vretuh. Ik iig wel.

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2025

CORVETTE

---- American V8 ---

Waar haal je je switches vandaan als ik vragen mag ?

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 16:55
zorg ook ff voor wat bittergarnituren :9~

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Bittergarnituur is aanwezig, ontbijt (bijna op bed ;) ), snacktent, broodjes, vanalles aanwezig.

Lan apparatuur komt van contacten die je legt op andere LANs, via via (lees: vage kennisen). Maar ook gewoon die-hard op mensen afstappen.

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Op zondag 23 september 2001 00:23 schreef CORVETTE het volgende:
Waar haal je je switches vandaan als ik vragen mag ?
hoezo? heb jij nog een leuk adres dan?
altijd welkom natuurlijk als iemand 10/100 switches heeft :)

ActueleWind

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 17:57
Heb van het weekend een LAN georganiseerd bij Veenendaal hierzo met een paar vrienden.
Werden gesponsord door mn neef met zn computerbedrijf en we hebben 100 mbit netwerk gebruikt en 1 giga voor leech en FTP en internet enzo.

frisdrank was 1 gulden per glas en 2,50 per fles

bier was 1,50 per glas en 1,00 per flesje

broodjes enzo was allemaal 1,-

er was een snackbar in de buurt (wel 3 keer zo duur) en een pizza restaurant en er was een aparte slaapruimte

in totaal waren er 103 man op af gekomen >:)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:12
Zorg voor Red Bull of Jolt, en aangezien je cafetaria prijzen voor gewone frisdrank vraagt kan je voor Red Bull wel 4,- / 4,50 vragen.
Je kan ook de intree hoger maken en mensen vrij laten in consumpties meenemen, ik haat die verplichte zooi, het is een klein aanbod of niet lekker.

Flickr | Lego collectie

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-02 22:23
Hoe kan je aan jolt komen?

• Speedy
  • Laatst online: 15:12
Duitsland in de drankenwinkel of via jolt.de En ik hoorde dat sommige drankenhandelaren in NL ook jolt verkopen, bel er is een paar op?

Flickr | Lego collectie

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
ik zit met het zelfde probleem.
prijzen zijn wel laag maar als je gaat rekenen wat iemand drinkt en eet en dat dan 3 dagen. zit je met drinken alleen al over de 100,- heen.

Dus wij gaan kijken/regelen voor een hogere entree maar vrije eten en fris meenemen. Dit omdat mensen liever meer betalen voor de entree dan voor het eten en drinken.
mischien handig om te vragen wat jullie als maximale entree prijs zien. Dit zal zowel mij als mazza helpen :) .

suc6 met je LAN ;) mazza

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Heb je strax 100 man die straal bezopen CS zitten te spelen. Dat wordt lachuh :)

Verkoop poffertjes of iets dergelijks. Je komt daar om te Lannen en niet te drinken.

Veel plezier alvast ;)

dikzak

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Op zondag 23 september 2001 22:38 schreef TWBMS het volgende:
suc6 met je LAN ;) mazza
Op zondag 23 september 2001 22:42 schreef Chello200 het volgende:
Verkoop poffertjes of iets dergelijks. Je komt daar om te Lannen en niet te drinken.

Veel plezier alvast ;)
Met het eten zit het wel goed :) Er zit ook een barretje in de zaal. Dus gezellig een beetje ouwehoeren onder het genot van een biertje kan prima :) Broodjes zijn aan diezelfde bar verkrijgbaar. Ook een ontbijtbuffet (jawel!!!) van 7,50 is daar te halen :)
Snacks haal je waarschijnlijk een gebouwtje verder. In een aparte snacktent.

Op zich allemaal wel lekker voor elkaar :)

Schrijf je dus in :P

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zaterdag 22 september 2001 21:27 schreef MAZZA het volgende:
Zoals jullie aan mijn signature kunnen zien organiseer ik samen met een paar vrienden een LAN voor 75 a 100 man in Otterlo. De entree is 25,-. Dit ivm tafelhuur en stroomkosten voor 3 dagen. Je mag geen eigen consumpties en dergelijke meenemen want daar zorgen wij voor.

Maar nu kwam mij dus die consumptie prijslijst voor ogen.
Frisdranken en bier 3,- en koffie/thee 2,00,-.

Zijn dit redelijke prijzen :? En zoniet wat ben je dan wel bereid te betalen en waarom dan wel?
Geen eigen consumpties meenemen? En entree heffen... tis het een of het ander :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Een lan..georginaseerd door de HMG ?
comercieel? Ga lekker gezellig bij elkaar zitten. De één met een rugzak vol met redbull, de ander met koffie.
Hoezo verboden zelf wat mee te nemen? Ga je dat controleren?:* }:O

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-02 17:22

Solid Seal

3D Printer N00b

Op zondag 23 september 2001 22:53 schreef MAZZA het volgende:

*knip :)
hmmm leuk lannen maar euhh waar ligt OTTERLO :?

Verwijderd

Ik heb altijd liever eigen zooi meebrengen. Weet je tenminste wat je eet en drinkt.

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Op zondag 23 september 2001 23:38 schreef Solid_Seal2 het volgende:

[..]

hmmm leuk lannen maar euhh waar ligt OTTERLO :?
In de driehoek Ede Apeldoorn en Arnhem :)
Op maandag 24 september 2001 03:24 schreef Tweaker het volgende:
Ik heb altijd liever eigen zooi meebrengen. Weet je tenminste wat je eet en drinkt.
De reden waarom wij het meenemen van eten en drinken verboden hebben is omdat wij de ruimte gratis krijgen inclusief stroom, tafels en al die rommel :)
Als tegenprestatie hebben zij dus die catering. En alles wat ze daarop verdienen is voor hun pure winst.

Verwijderd

TeamXL entree is 30 piek, das voor 14 uur gamen (1 dag dus)
waarom 30 piek? nou omdat we onder anderen een super snel netwerk hebben liggen (dit keer 4 switches + 1 main switch, die onderling met Glas aan elkaar geknoopt zijn)
Deze lan is voor 46 man Max helaas (en dus ook razendsnel vol (40 uur))
En de voorbereiding is super (je hoeft bij wijze van alleen maar een bak met windhooz erop meenemen en de rest ligt voor je klaar op de servers.
verder krijg bij ons koffie/thee en koekies (nee niet die internet thingies :P)

interesse: http://teamxl.gamepoint.net

als alles meezit is over een half jaar de volgende lan.

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2025
klinkt leuk mischien kom ik wel maarre jammer van de consumpties, ik heb liever zelf wat mee.

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 13:22 schreef Stealth2000 het volgende:
klinkt leuk mischien kom ik wel maarre jammer van de consumpties, ik heb liever zelf wat mee.
op wie stuur je een reply?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm ik zou frisdrank per fles verkopen (kijk of je een koelkast/vriezer kan regelen :)). Ik drink op LANs alleen frisdrank maar dan wel VEEL.

Tip, sla bij de Aldi drop/koek/zooi in. Goedkoop, lekker en prima LAN-voedsel :D

• Jap
  • Laatst online: 09-02 13:32

Jap

No worries

F50, (gelderlan) ;)

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:42
Op zondag 23 september 2001 23:03 schreef Marv het volgende:

[..]

Geen eigen consumpties meenemen? En entree heffen... tis het een of het ander :7
Ik ben het hier mee eens, eigen consumpties meenemen is een must, dat kan je niet iemand verplichten, of juist verbieden. En daarom voor 3 dagen kan die prijs wel omhoog, en wat is het met die hoge prijzen, het idee van een lan is gamen, niet winst maken hoor. Of je moet het er om doen, maar dan moet je het ff zeggen dan doe ik geen moeite om te komen. 35, - 40, is redelijke entree prijs.

EIGEN CONSUMPTIES TOESTAAN

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 14:29 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Ik ben het hier mee eens, eigen consumpties meenemen is een must, dat kan je niet iemand verplichten, of juist verbieden. En daarom voor 3 dagen kan die prijs wel omhoog, en wat is het met die hoge prijzen, het idee van een lan is gamen, niet winst maken hoor. Of je moet het er om doen, maar dan moet je het ff zeggen dan doe ik geen moeite om te komen. 35, - 40, is redelijke entree prijs.

EIGEN CONSUMPTIES TOESTAAN
Wij als organisatie maken 0,0 gulden winst op die lan. Maar de catering mag er van mij wel aan verdienen. Ze staan wel dag en nacht beschikbaar...

Verwijderd

nou dat is idd zo...je verdient er als organisatie geen ruk aan.... en eigen cosumptie is dus een must.

Koffie en thee kan nog wel....
Wij (TeamXL) hadden vorige keer nog broodjes en frisdrank...maar dat gaat echt niet meer....

• Marv
Op zaterdag 22 september 2001 21:27 schreef MAZZA het volgende:
De entree is 25,-. Dit ivm tafelhuur en stroomkosten voor 3 dagen.
Op maandag 24 september 2001 12:56 schreef MAZZA het volgende:
[..]
De reden waarom wij het meenemen van eten en drinken verboden hebben is omdat wij de ruimte gratis krijgen inclusief stroom, tafels en al die rommel :)
Als tegenprestatie hebben zij dus die catering. En alles wat ze daarop verdienen is voor hun pure winst.
Ehm... ik raak even de draad kwijt :?

Je kunt daar gratis een lan houden.. inclusief stroom, tafels etc.... waar baseer je dan die 25,- entree op? :? :? :?

Het gaat er bij lans om dat je met een groep gamers gezellie bij elkaar komt en lekker kan gamen... niet om winst te maken...... toch? :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• wacko
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ik vind persoonlijk dat je fris bijna gratis moet maken, gewoon voor een gulden ofzo, en het bier wat duurder. Dat je je niet hoeft in te houden om gewoon voldoende te willen drinken.

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 16:35 schreef Marv het volgende:

[..]

[..]

Ehm... ik raak even de draad kwijt :?

Je kunt daar gratis een lan houden.. inclusief stroom, tafels etc.... waar baseer je dan die 25,- entree op? :? :? :?
Mijn fout |:( De "huur" van het pand voor 3 dagen is gratis. Tafelhuur en stroom is die 25,- entree..

• Marv
Op maandag 24 september 2001 17:57 schreef MAZZA het volgende:

[..]

Mijn fout |:( De "huur" van het pand voor 3 dagen is gratis. Tafelhuur en stroom is die 25,- entree..
Ow... ok :)

(niet dat ik naar die lan kom of zo... veel te ver weg :) )

Maar veel plezier gewenst... game ze 8-)

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 19:05 schreef Marv het volgende:

[..]
Maar veel plezier gewenst... game ze 8-)

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

een LAN zonder Red Bull is |:(

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter