Toon posts:

Audio cd heeft "gaten"

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mp3 cd van internet download en die vervolgens omzet naar wav formaat. Ik bewerk deze dan in cooledit zodat alle pauzes eruit zijn. Daarna brand ik hem met cdrwin. Nu krijg alleen iedere keer gaten van 0.001 sec voor een track. Dit is erg irritant bij overlopende cds wat het veroorzaakt tikken bij overloping.

Ik heb al verschillende software gebruikt, verschillende branders, andere brandsnelheid en andere merk cdrs. Ik heb een liteon 12*10*32 en een plextor 16*10*40.

Kan iemand me hierbij helpen?

Alvast bedankt

Verwijderd

Ik heb geen ervaring met cdrwin maar ik weet van easy cd creator het zelfde doet

mijn tip is om het met winoncd te proberen

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

met nero kun je de pauzes tussen de tracks vandaan halen.. ;)

Verwijderd

yup, nero kan precies wat je wilt..

ik heb met nero wel eens een soortement van mix-cd'tje gemaakt voor een feest waar iedereen 'naar de kloten' moest, dus ook diegenen die de muziek verzorgden.

10CD'tjes vol met muziek naadloos aan elkaar gemixxed in een goede wisselaar.. kloar..

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

wie zegt dat het aan het progje ligt? voor hetzelfde geld zit er een pauze in de tracks zelf.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

wie zegt dat het aan het progje ligt?
de topicstarter zelf
voor hetzelfde geld zit er een pauze in de tracks zelf.
Nee hoor, uit het oorspronkelijke bericht:
Ik bewerk deze dan in cooledit zodat alle pauzes eruit zijn

Verwijderd

[zeik mode]

of je koopt de orignele cd gewoon

[/zeik mode]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zei toch dat het niks met het programma had te maken En dat de pauzes eruit zijn gehaald met cooledit :(

Ik denk dat het iets te maken heeft met de controller ofzo, iemand enig idee?

Verwijderd

Probeer Nero eens (www.ahead.de)

Verwijderd

Topicstarter
Zei al dat ik verschillende software heb gebruikt. Nero,cdrwin, feurio, winoncd, clonecd, ecc en allemaal zelfde resultaat

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff met data transfer mode lopen klooien en nu geeft ie geen tussenpauzes meer :)

Idd geval bedankt voor de reacties :)
Pagina: 1