Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een nieuw simmetje in mijn ericsson gedaan, nu staan alleen al mijn nummers op mijn andere simmetje hoe kan ik easy al de nummers over zettem [kan mijn handleiding nergens meer vinden..]

Verwijderd

Volgens mij kan je gewoon alle nummers kopieren, maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker...

Verwijderd

opschrijven en weer intoetsen, dus mocht je niks te doen hebben dan wens ik je vanavond veel plezier >:)
andere oplossing ken ik helaas niet

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-03 23:13
Bij de T39 is het zo: als het interne telefoonboek van de telefoon leeg is en je gaat naar het telefoonboek, dan zegt ie: "Telefoon boek leeg. Overzetten van SIM?". Dan druk je op 'Yes' en dan kopieert hij alle nummers naar het telefoongeheugen.

Je kan die optie bij de T39 ook bereiken door naar het Telefoonboek menu te gaan, te kiezen voor Opties en dan 'Kopie van SIM'. Het lijkt me sterk dat dat bij de T28 niet precies hetzelfde is. Succes ermee! :)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 21:56 schreef ArthurS het volgende:
Bij de T39 is het zo: als het interne telefoonboek van de telefoon leeg is en je gaat naar het telefoonboek, dan zegt ie: "Telefoon boek leeg. Overzetten van SIM?". Dan druk je op 'Yes' en dan kopieert hij alle nummers naar het telefoongeheugen.

Je kan die optie bij de T39 ook bereiken door naar het Telefoonboek menu te gaan, te kiezen voor Opties en dan 'Kopie van SIM'. Het lijkt me sterk dat dat bij de T28 niet precies hetzelfde is. Succes ermee! :)
:'(.

Ik wil ook een T39!!!!!!!!!!!