firewall op shared internetconnectie?

Pagina: 1
Acties:

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Ik gebruik ZoneAlarm op server (niet de pro) en met winroute (nat) share ik chello naar client.
Moet de client nu ook een firewall draaien of filtered ZonAlarm dat al uit? En zo nee doet de pro dat wel?

thanks

Human Bobby

• Justice
*schopt*

Human Bobby

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 22 september 2001 21:12 schreef Sander17 het volgende:
*schopt*
Voor het zó achterlijk omhoogschoppen van je topic krijg je een waarschuwing, dat is onnodig en bovendien irritant.

Antwoord op de vraag: winroute is zelf een router en heeft een firewall ingebouwd, als je dus zorgt dat je security settings van winroute goed staan heb je opzich geen extra firewall nodig.

• Justice
beetje onnodig , i kheb dat omhoogschoppen hier al 1000 keer meegemaakt op precies dezelfde manier, soms zelfs binnen 10 minuten ofzo en dus vinnik dit een beetje onrechtvaardig

en je gaf geen antwoord op mijn vraag of zonealarm nou voldeed of niet..

Human Bobby

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Op zaterdag 22 september 2001 22:27 schreef Sander17 het volgende:
beetje onnodig , i kheb dat omhoogschoppen hier al 1000 keer meegemaakt op precies dezelfde manier, soms zelfs binnen 10 minuten ofzo en dus vinnik dit een beetje onrechtvaardig
Doet dat er toe dan? Blijft even irritant :?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het was een gewone waarschuwing, geen officiële, dus ik zou me niet te druk maken als ik jou was. Bepalen of een waarschuwing onnodig is of niet is voorbehouden aan de crew, deze blijft gewoon staan. Als je het er niet mee eens bent kun je je beklag doen in [forum=15].

Verder als je iemand anders een topic omhoog ziet schoppen kun je dat melden in [forum=26]. Als er niets aan gebeurt is het gewoon omdat een mod het toevallig even niet ziet, en door het even te melden gebeurt er wel wat aan.

Verder: Zonealarm is een uitstekende firewall die zeker voldoet, dus in principe *hoef* je geen firewall te draaien, maar het mag wel. Wat ik ook al zei is dat Winroute zonealarm overbodig maakte, want dat Winroute een (goede) ingebouwde firewall heeft.

De PRO versie van zonealarm filtert niet beter dan de gewone firewall, die biedt alleen wat meer opties, maar daarvoor moet je even op de site van de makers kijken.
Pagina: 1