Ik kan voor mijn nieuwe pc kiezen voor 1 van beide (beide cas 2). Welke kan ik volgens jullie het beste nemen?
Uh, op een Dane-Elec dimm kan Hyundai geheugen zitten.
kanOp zaterdag 22 september 2001 21:25 schreef superbikkel het volgende:
Uh, op een Dane-Elec dimm KAN Hyundai geheugen zitten.
ik zou toch voor hyundai gaan
//oftopic//
net als me auto
//oftopic//
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
de spd's van m'n dane-elec reepjes zeggen dat er hyundai opzit, maar er staat iets anders op (vaag merk).
mijn ervaring met dane-elec is dat het altijd werkt. nog nooit een rotte dim tegen gekomen. volgens mij hebben ze daat een vette kwaliteitscontrole in die fabriek
mijn ervaring met dane-elec is dat het altijd werkt. nog nooit een rotte dim tegen gekomen. volgens mij hebben ze daat een vette kwaliteitscontrole in die fabriek
Volgens mij is het lood om oud ijzer; beide merken maken goede DIMM's. En het is idd zo dat Dane-Elec o.a. gebruik maakt van Hyundai chips (heb er hier twee met die chips). Neem de goedkoopste zou ik zeggen
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
als je ff naar boven kijk naar me laaste reply, die infinion chips zijn toch een van de beste?
dat reepje poopt @ cas2, en ik denk dat 150mhz wel er uit is te halen. en hij kost maar 130.-
ik zie niet de reden om meer te betalen voor "minder"
, corect me if i'm wronge here,,
dat reepje poopt @ cas2, en ik denk dat 150mhz wel er uit is te halen. en hij kost maar 130.-
en als je nog verder naar boven leest, dan zie je dat dit een nutteloze reply isOp zaterdag 22 september 2001 22:32 schreef FMS het volgende:
als je ff naar boven kijk naar me laaste reply, die infinion chips zijn toch een van de beste?
hij zei dat hij kon kiezen uit 2 merken
lees: ik zie niet de reden om meer te betalen voor "minder"Op zaterdag 22 september 2001 22:36 schreef chucky666 het volgende:
[..]
en als je nog verder naar boven leest, dan zie je dat dit een nutteloze reply is
hij zei dat hij kon kiezen uit 2 merken
ik vraag gewoon. zou je niet beter infonion nemen ipv Hyundai of dane. want ik had het probleem vandaag. dus vraag ik het zelf ook.
in dat geval kan je beter infinion nemenOp zaterdag 22 september 2001 22:42 schreef FMS het volgende:
[..]
lees: ik zie niet de reden om meer te betalen voor "minder"
ik vraag gewoon. zou je niet beter infonion nemen ipv Hyundai of dane. want ik had het probleem vandaag. dus vraag ik het zelf ook.
maar hij kon (zo ver ik het kan volgen) maar uit 2 merken kiezen
kijk dat dacht ik al, ik vroeg het beetje voor me zelf. ik hoor vaak dat infinion chips ver te OC'en zijn en dat cas2 maak het perfect. ik hoop om 150mhz te kunnen halen.Op zaterdag 22 september 2001 22:49 schreef chucky666 het volgende:
[..]
in dat geval kan je beter infinion nemen
maar hij kon (zo ver ik het kan volgen) maar uit 2 merken kiezen
met ddr 
of bedoel je sdram
of bedoel je sdram
Die appacer met nanya chippies, die zijn cheap en goed overklokbaar
Met alle timings maximaal op 150 cas 2 stabiel, dat ecs mobo waar het in zat kan daarna alleen met 166, maar dat gaat niet ( weet niet wat er flipt, maar denk mobo/geheugen en proc
)
Met alle timings maximaal op 150 cas 2 stabiel, dat ecs mobo waar het in zat kan daarna alleen met 166, maar dat gaat niet ( weet niet wat er flipt, maar denk mobo/geheugen en proc
neem de goedkoopste, zijn beide hetzelfde
Pagina: 1