grappig of flamebait, eeuwige Mac/Windows naijver

Pagina: 1
Acties:

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:13

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Die macjes worden steeds leuker.... sneller, mooier en met ms Office (aangepast). Straks worden ze nog bijna compatible met een pc...... hehe.......
- Die macjes worden steeds leuker
imo lekker neerbuigend, alsof er aan een kleuterprojectje word gerefereerd.
- Straks worden ze nog bijna compatible met een pc...... hehe......
Zelfde insteek, alsof Apple nog een poosje door moet werken om wel een goed werkbaar systeem te kunnen maken wat zich met een pc kan meten.
Waarom zou Mac compatible willen zijn met een pc, behalve voor de wereldwijd veel gebruikte applicaties?

Al bij al had ik deze reactie als flamebait gewaardeerd, maar er zijn (ongetwijfeld Windows aanhangers?) die dat anders zien :(

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=368989

Misschien heb ik wel te lange tenen als het Mac aangaat, maar ik verbeeld me dat ik er objectief tegen aan kijk.
Ik gebruik zelf zowel Windows als Mac machines (en knoei wat met Linux). Alle systemen hebben hun voor en nadelen, maar ik :r van dat eeuwige neerbuigende gedoe van de Windows (nota bene!) aanhangers.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Je bent vergeten om de :P er bij te zetten (wel een verschilletje).

Ik vindt hem eigenlijk wel goed op "1 grappig".
Hij praat inderdaad een beetje neerbuigend, maar of het nou bedoeld is als troll... Een troll/flamebait hoort op -1 en deze hoort volgens mij thuis op 0/1 dus geen troll/flamebait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Als ik even mag reageren op je laatste zinsnede:
[...], maar ik :r van dat eeuwige neerbuigende gedoe van de Windows (nota bene!) aanhangers.
Doe je nu niet een beetje hetzelfde als waarvan je de Windows gebruikers beschuldigt? :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:13

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Ja, volledig.
Maar ik doe dat hier (binnen een relatief klein select groepje) waar ik in persoon op aangesproken kan & mag worden, en niet bij een nieuwssubmit dat door -tig mensen gelezen word. Van de TMF bezoekers verwacht ik een kritische mening waar over gedebateerd kan worden, maar ook waar ik een, imho verdedigbare, mening uit mag dragen.

Laten we wel zijn, Apple heeft ook best zijn zwakke punten, maar ze zijn technologisch beslist heel erg vooruitstrevend, en dan vind ik dat ze een dergelijke neerbuigende reacties niet verdienen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀