Ik reageer niet door topictitel

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik ben in Internet&Telefonie aan het kijken of iemand al gepost heeft dat buitenlandse sites erg traag zijn....ik kijk even de lijst door...hm..MxStream...Chello...nee dus...
Wordt even later mijn topic gesloten ,moet ik in de MxStream topic reageren! Ik heb hier gewoon een sloeberverbinding met Hetnet, dus ik voel me helemaal niet aangesproken om te reageren in een MxStream topic, omdat ik dat niet heb....als jullie er een algemeen topic van zouden willen maken, waarom is de titel niet gerenamed dan?
Ik vind dit erg storend en komt de leukheid van GoT niet ten goede...algemene topix OK, maar dan wel met goede titel.... :(

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

[topic=234852/1/25] gaat het om :)

• Glacier
  • Niet online
Sorry, die was ik er vergeten bij te zetten...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je probleem is dat je uit principe niet in dat topic reageert, omdat je geen mxstream heb, mag ik dan even lachen? :D

Je opent dat topic terwijl deze er al is:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/234250/1?limit=25.

Of moet je dan als je chello hebt ook "chello buitenland treaag?" en "Zonnet: buitenland traag?" doen?

Komop man, dit is zo klaar als een klontje. de discussie loopt al in dat andere topic, dus is de jouwe overbodig. Je lijkt wel persoonlijk geraakt omdat je topic dicht is. Niemand verwijt je wat, er wordt je alleen even op gewezen dat die discussie al loopt.

Topci is dus terecht op slot.. Nut van dit topic ontgaat me :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
En topic titel is al veranderd trouwens, ik vroeg daar ook wat aan jou maar nog geen reactie.

Internet buitenlandse sites traag!

• Glacier
  • Niet online
Sorry, was offline
KPN :(
Pagina: 1