Toon posts:

Probs met nieuwe A7V-E -> geen boot/beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey daar,

heb je dat ook wel eens?: dat je voor iemand ff een pctje in elkaar moet gooien; en dat je na 3 weken wachten eindelijk aan de slag kan, alles goed in elkaar gezet en gechecked. dus je zet hem voor de eerste keer aan en je monitor blijft op stand-by staan en je krijgt totaal geen acoustische reactie van je bios?............nee? ik wel dus met een asus a7v-e bordje wat ik bij europc had besteld(normaal redelijk snel maar nu heb ik drie weken moeten wachten :( ) maar goed zoals gezegd krijg ik totaal geen reactie op m'n scherm...
'k heb al vanalles geprobeerd andere videokaart ander geheugen... kweetetnietmeer..... zie ik iets over het hoofd? plieshlp!!!

Verwijderd

Ik heb een soortgelijke probleem gehad. Fans draaiden, mobo ledjes aan,hd en cdrom hoor je aangaan maar geen beeld en geen mobo piepjes. Processor was hartstikke dood.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

andere proc. :?
goede voeding :? (voor de pc dan) :+
anders wordt het toch retour mobo :(

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Tja proc was een nieuwe duron 800 nieuwe kast met goede voeding.... maarja... ga morgen wel ff op de beurs opzoek naar een heel erg cheap procje...(volgens mij blijft mn eigen proc aan m'n heatsink plakken als ik hem eruit trek... :)

Oh ja...iemand nog iets anders?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die dit herkent? of nog iets anders weet?
kwordt nl helemaal gek van dat ding!!!|:(

Verwijderd

hehe jah ik ken dat wel jah.
had ik ook met een plank die ik op een beurs had gekocht, en gelukkig bij een bedrijf hiero in de buurt. het probleem was dus dat die bios leeg was, alles draaide enzo, maar geen piepjes of nix.
was trouwens met een asus p3v4x, zeeeeeeeeer relaxed bordje trouwens...

Verwijderd

Same here, procje dood...

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 11:37 schreef sicktor het volgende:
Iemand die dit herkent? of nog iets anders weet?
kwordt nl helemaal gek van dat ding!!!|:(
duidelijk een geval van of een kapotte CPU of kapot geheugen. het bord is goed als alle lampjes en fans gaan draaien. (eigen ervaring op mijn werk, by the way)
Pagina: 1