Ik heb Toch nog problemen met Alcatel USB modem onder Redhat7.1. Ik heb alle configuraties doorlopen en de faq doorlopen, alles met success 
Als ik mijn adsl lijn wil activeren met
/usr/local/bin/modem_run -f /usr/local/bin/gmt.o -m
dan gaat alles ook hij zegt allerlei data blabla en dan " ADSL line goes up " tot zover niks aan de hand.
STart ik echter mijn verbinding met
pppd call adsl
dan krijg ik geen melding (dit zal wel ok zijn) maar internet werkt ook niet
ping google.com werkt niet en ik kan geen websites bekijken, kortom het lijkt niet te werken!
Doe ik iets fout ofzo? ik heb alles dubbel gechecked en het zo moeten werken, ik doe vast iets fout.. een verlossende oplossing zou heel fijn zijn.
PS: hoe krijg ik automatisch een werkende verbinding als redhat opstart? dat staat ook in de faqs, uitgevoerd maar dat werkt ook niet.
Als ik mijn adsl lijn wil activeren met
/usr/local/bin/modem_run -f /usr/local/bin/gmt.o -m
dan gaat alles ook hij zegt allerlei data blabla en dan " ADSL line goes up " tot zover niks aan de hand.
STart ik echter mijn verbinding met
pppd call adsl
dan krijg ik geen melding (dit zal wel ok zijn) maar internet werkt ook niet
Doe ik iets fout ofzo? ik heb alles dubbel gechecked en het zo moeten werken, ik doe vast iets fout.. een verlossende oplossing zou heel fijn zijn.
PS: hoe krijg ik automatisch een werkende verbinding als redhat opstart? dat staat ook in de faqs, uitgevoerd maar dat werkt ook niet.