Toon posts:

Celeron 1.1 Ghz?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het wel bekende probleem bij celeron: verlaging van +/- 30% van de mhz van de processor?? is dat ook bij de nieuwe celerons zo?? misschien is dat niet zo, door zn 100 mhz bussnelheid, de proccesoren van celeron zijn best goedkoop voor een intel dan, want intel is zo ontzettend duur voor een pentium 4 ofzo... pentium 3 word binnen kort niet meer verkocht, dus weer een hele boel antieke processoren die mensjes hebben ;) en als de snelheids verlies dr is doei intel, hallo amd :D

Verwijderd

zoek ff naar die celly 1.1GHz topic van mij..

anyways.. ik zie dat jij een 440LX mobo hebt.. die ondersteund geen celly II... of in ieder geval. geen 100MHz bus..

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 01:50
Je kunt beter wachten op de tualatin-celeron, die komt binnenkort uit. Hij heeft 256kb cache aan boord en is gemaakt op 0.13 micron silicium. Oftewel: het nieuwe overklok monster. Je hebt dan wel een ander mobo nodig.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Past de Tualatin-Celeron op een Intel BX?

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 19:50 schreef ReseT het volgende:
Past de Tualatin-Celeron op een Intel BX?
of een Tualatin op een BX past is nog steeds niet echt duidelijk.. maar zoals het er nu naar uit ziet heb je een nieuw mobo nodig.. bv. I815 B-revisie.. die ondersteund hem.. of de ALi Alladin Pro 5T

Verwijderd

Topicstarter
ja lijkt me ook wel logisch nieuw moederbord!! :D dit is een gare met isa ide controller voor cd rom -> sloom :r
Pagina: 1