Toon posts:

B & O Set, hoeveel nog waard ?

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.bang-olufsen.com/images/2151.jpg

Mijn ouders hebben bovenstaande Beosound Century, van ongeveer 6 á 7 jaar oud. Ondertussen is deze aan vervanging toe, en zij willen hem dan ook verkopen. Ik persoonlijk vindt het zijn geld absoluut niet waard, maar hoeveel kunnen zij er nog voor vragen ?

Er is een 3/4 jaar geleden nog een grote inspectiebeurt geweest, waarbij het openingsmechaniek vervangen is. Uiteraard zit er een (loodzware :) )afstandsbediening bij.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:21
Hoe duur was ie eerst :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 september 2001 19:25 schreef dennisdotcom het volgende:
Hoe duur was ie eerst :?
Geen idee, mijn pa wist, of wilde :) het zich niet meer herrineren, en mijn ma mag het niet weten :D.

Nee, even serieus, ik weet het niet, en ben niet in de gelegenheid om ze het nu te vragen.

Verwijderd

Topicstarter
Hier ----> o

Staat wat meer informatie over prijzen enzovoort, de man die dat interview heeft geschreven zegt dat hij, of zijn zus, er $ 2500 voor heeft betaald.

Update : Hij heeft Fl. 4395 nieuw gekost.

• mjdejong
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-04-2016

mjdejong

Rotterdam => X-treme

De Set van de foto was 7 jaar geleden zo'n 4200,= waard.
Als dit het top-model van de serie is geweest.
Ze werkt nog goed? Toch!
Maar als ze pas is nagekeken en er opnieuw in haar is geïnvesteerd waarom dan verkopen voor iets anders.

Het nieuwe wat jullie willen gaan kopen wordt dan toch weer B&O wat eens een B&O altijd een B&O. Gewoon inruilen bij jullie dealer.

Waarde particuliere verkoop 750,=

=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.

Verwijderd

Topicstarter
Ejh, bedankt, ik had net zelf de prijs ontdekt.

Het spul werkt inderdaad nog naar behoren, alleen beginnen die glazen deurtjes weer kuren te vertonen. De volgende set wordt waarschijnlijk geen B & O, ik denk niet dat inruilen daarom een goede optie is.

Persoonlijk vindt ik 750 gulden vrij weinig, dan koop ik hem misschien nog wel van m'n ouders, wel leuk voor in de slaapkamer :).

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Probeer dit op vraag en aanbod. Of desnoods op een veilingsite, zie je vanzelf wat de gek ervoor geeft.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.