Toon posts:

Hoe zit dat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dat nieuwe bord van Epox, 8KHA+, schijnt het nogal te gaan maken. Misschien kan ik via via zon bord bemachtigen, maar ik heb een vraag:

Zit er een RAID controller op dit bord? In de previews staat er niets over. Maar: Epox heeft meestel het laatste "+teken" voor RAID gereserveerd.
Hal je de + eraf, dan krijg je dus 8KHA.Maar de 8KHA is toch een gewoon KT266 plankje, due niet de KT266A.

Kan iemand mij hier wat meer duidelijkheid over verschaffen? Is het dus eigenlijk een wat misleidende naam voor het product?

Verwijderd

Topicstarter
De enige goede verklaring zou zijn, dat wanneer de KT266A chipset er is, alle gewone KT266 exemplaren hierdoor worden vervangen..

Of heeft iemand andere ideeen hierover?

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:06
volgens mij is hij wel raid hoor,
ik dacht dat ergens te hebben gelezen.

ik zal eens kijken

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 22 september 2001 20:06 schreef Penaa het volgende:
De enige goede verklaring zou zijn, dat wanneer de KT266A chipset er is, alle gewone KT266 exemplaren hierdoor worden vervangen..
De KT266A is pin-compatible met de KT266, dus in principe kan die chipset op precies dezelfde mainboards als de KT266. Uiteindelijk zal de chipset op alle uitvoeringen van de mainboards vervangen worden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein