XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Gewoon de installatie CD van mandrake opstarten,
en dan met fdisk 'for linux' uw partition table
terug aanpassen.
en dan met fdisk 'for linux' uw partition table
terug aanpassen.
Verwijderd
Met de disk manager van XP alle Linux partities verwijderen. Om lilo te verwijderen: naar DOS gaan, met een bootflop van bv. Win98 http://www.bootdisk.com, en tik dan in fdisk /mbr.
Verwijderd
JE kunt het ook met fdisk geloof ik.. maar dan krijg je wel een aparte HD erbij..
en anders PartitionMagic ... daar kun je alles mee..
daarna wel ff het volgende in een dosbox typen (voor je reboot!!!!!):
> fdisk /mbr
da's om de master boot recort te wissen... zodat je van LiLo geen foutmelding krijgt...
suc6..
grtz Tom
en anders PartitionMagic ... daar kun je alles mee..
daarna wel ff het volgende in een dosbox typen (voor je reboot!!!!!):
> fdisk /mbr
da's om de master boot recort te wissen... zodat je van LiLo geen foutmelding krijgt...
suc6..
grtz Tom
werkt partitionmagik wel goe doner Xp dan ?Op zaterdag 22 september 2001 18:55 schreef j3p het volgende:
Partition magic
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Versie 7 wel.Op zaterdag 22 september 2001 19:13 schreef funkflex het volgende:
[..]
werkt partitionmagik wel goe doner Xp dan ?
Hmm...waarom kap je er na 4 dagen eigenlijk al mee? Je kunt in 4 dagen niet met een OS om leren gaan. Dat is je met Windows ook niet gelukt (hoe raar dat nu ook klinkt), dat heeft jaren geduurt.
Goed, je moet het verder zelf weten. Ik zie inmiddels al een aantal voordelen aan linux.
Goed, je moet het verder zelf weten. Ik zie inmiddels al een aantal voordelen aan linux.
You can't have everything. Where would you put it?
Euhm, gewoon de partities formatten... 
Zoals al gezegd gewoon met partition magic doen, versie 7 werkt onder XP (schijnt), anders versie 6 nemen en de bootdisks maken, zijn er 2, kan je mee booten en dan krijg je een leuke GUI (waarom altijd gui's voor zulke makkelijke dingen
) om je partities (waarschijnlijk linux native (ext2) en een swapje) te formatten/deleten/whatever you like...
Zoals al gezegd gewoon met partition magic doen, versie 7 werkt onder XP (schijnt), anders versie 6 nemen en de bootdisks maken, zijn er 2, kan je mee booten en dan krijg je een leuke GUI (waarom altijd gui's voor zulke makkelijke dingen
Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
of je data verwijderen van de linux partities, en dan onder dos met het programmatje FIPS (versie 2.0 of hoger) je oude trouwe windows partitie laten groeien totdat je alle "lege" ruimte weer gebruikt hebt voor windows. Soort van Partition magic dus ook. Legio mogelijkheden zou ik zo zeggen
anotherone bites the dust.... 
MS FDisk kan het ook wel trouwens..
Anders doe je in Linux "fdisk", en dan "d" en dan het partienummer. Daarna doe je "w"
Klaar
MS FDisk kan het ook wel trouwens..
Anders doe je in Linux "fdisk", en dan "d" en dan het partienummer. Daarna doe je "w"
Klaar
met papier mache kun je alles maken!!
hmmz oke keb nu alles geformatteerd en ik zie geen teken van linux partieties meer
*sidder* *beef*Op zaterdag 22 september 2001 22:24 schreef funkflex het volgende:
hmmz oke keb nu alles geformatteerd en ik zie geen teken van linux partieties meer
brrrr...
Godslastering...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Waarom niet gewoon daarna ff de XP CD erin, booten en dan een herstel console openen en dan nog ff een FIXMBR, klaar is JIJ
Gewoon spullen
cd /
mv * /dev/null

mv * /dev/null
edit:
N00bs: Dit is dus een geintje eh
N00bs: Dit is dus een geintje eh
Pagina: 1