Jammer .... je hebt de DXR
2 en het werkt voor zover ik weer alleen met DXR
3.
Daar zijn nl. verschillende versies/revisies van, en de laatste daarvan heeft een soort van (ongeimplementeerde) mpeg4 support. Je gebruikt dan het programma DivXPlus dat dmv je cpu dan de film decodeert, en dan gewoon via je tv-out naar buiten stuurt. Je DXR3 kaart zelf decodeert dus niet. Ik spreek uit ervaring
Dus, 2 bad .... vga kaart met tv-out lijkt me voor jou nog de meest logische oplossing of je moet je DXR
2 kunnen ruilen bij een of andere gek voor de DXR
3. En dan nog is het hopen dat je de goeie chip erop hebt.
Hoop dat ik je een beetje geholpen heb.
edit:
oops ... zie dat je het al over tv-out van videokaart hebt. Nou .... laat ik het zow zeggen .. het is leuk, en voor mij zelfs ideaal (heb nl. geen tv-out op mijn videokaart), maar je wint er niet echt veel mee t.o.v. de tv-out van je videokaart. Het is zelfs zo dat ik de DivX niet kan opnemen omdat er op een of andere manier die Macrovision overheen gegooid wordt. Als ik met mijn dvd-software een dvd afspeel en die macrovision uitschakel (vanuit dat dvdprogramma) dan kan ik wel opnemen. Hopelijk komt er nog eens een nieuwe versie van DivxPlus uit, want is is best wel bagger
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay