Ik ben momenteel bezig met het maken van een nieuwe site voor mijn vader. Het is de bedoeling dat men zodra men de site opent een pagina krijgt waar men welkom geheten wordt etc en dat er vervolgens automatisch een nieuw venster verschijnt met opgegeven maten waarin de daadwerkelijk site verschijnt. Dit is geen probleem.
Nu wil ik op de eerste pagina een link maken naar de werkelijke site voor het geval dat mensen het venster afsluiten ofdat het venster bij hun niet automatisch geopend word. Hoe doe ik dit??
Ik ben inmiddels zover:
<a href="#" onClick="MM_openBrWindow('frame.html','frame','status=yes,width=768,height=527')"
Dit heb ik van een andere site, maar bij mij werkt het niet. Wie kan mij helpen??
Nu wil ik op de eerste pagina een link maken naar de werkelijke site voor het geval dat mensen het venster afsluiten ofdat het venster bij hun niet automatisch geopend word. Hoe doe ik dit??
Ik ben inmiddels zover:
<a href="#" onClick="MM_openBrWindow('frame.html','frame','status=yes,width=768,height=527')"
Dit heb ik van een andere site, maar bij mij werkt het niet. Wie kan mij helpen??