ik zit in de omgeving doetinchem en het lijkt wel dat chello steeds trager wordt
echt kut
zijn er nog meer die dat ook hebben
en wat kun je er aan doen???
zijn er nog meer die dat ook hebben
en wat kun je er aan doen???
Verwijderd
Verwijderd
Op de wind van gister kan je niet zeilen
Op zaterdag 22 september 2001 23:17 schreef MillZ het volgende:
chello sux!!!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Hier 7313, is de snelheid echt super! Alleen de laatste tijd zijn er steeds vaker storingen. Ik hoop echt dat er binnenkort ook een andere kabel-provider komt!Op zondag 23 september 2001 01:39 schreef Taxman het volgende:
Hier in Apeldoorn (7335) geen problemen, behalve de nieuwsservers welke al weken bijna niet meer te gebruiken zijn
Verwijderd
Ik zit hier ook in Gelderland maar mijn verbinding is echtOp zondag 23 september 2001 11:37 schreef andre_at_home het volgende:
in centraal Gelderland:
* Testserver 159 kbytes/s,
* Red Hat USA meestal toch erg druk 20-50 kbytes/s,
* http://download.cnet.com/ 80-90 kbytes/s
* Afgelopen week RH 7.1 bij een universiteit gedownlaod met 165 kbytes/s
Lijkt allemaal Ok.
Na de migratie vrijwel geen storingen meer gehad.
Ja wij zitten op ongeveer de zelfde routers, de packageloss begint bij mij al bij de 2e hop. Deze:Op zondag 23 september 2001 13:26 schreef Coen het volgende:
Idem
Verwijderd
Nee dat is niet de oorzaak, zelfs binnen het netwerk van chello zelf (chello testserver) is mijn verbinding traag. En dat is al meer dan een maand zo en die kabelbreuk is er echt nog niet zo lang.Op zondag 23 september 2001 14:21 schreef Kev0867 het volgende:
ligt aan die kabelbreuk..
Verwijderd
Ja ik zit hier ook in Gelderland met het zelfde probleemOp zondag 23 september 2001 12:16 schreef Pc123 het volgende:
[..]
Ik zit hier ook in Gelderland maar mijn verbinding is echtIn het weekend gigantisch veel packageloss en een hele trage verbinding. Op gewone werdagen is het iets beter maar nog steeds verschrikkelijk traag
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Verwijderd