Toon posts:

chello steeds trager

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik zit in de omgeving doetinchem en het lijkt wel dat chello steeds trager wordt :( echt kut
zijn er nog meer die dat ook hebben
en wat kun je er aan doen???

Verwijderd

de verbinding wordt nie trager...de sites die je bezoekt worden trager lijkt het wel, ik zit hier in Arnhem met mn adsl en ik heb er ook last van...weet iemand of dit met Nimda te maken heeft?

Verwijderd

[topic=234250/1/25]

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:46
Chello is hier al weken heel traag met superveel packageloss.

Verwijderd

Visual: ik denk niet dat die thread er veel mee te maken heeft, het probleem dat daarin besproken wordt is voornamelijk PI-only. Bovendien klinkt dit een stuk minder ernstig..

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 22:14
chello sux!!!

Op de wind van gister kan je niet zeilen

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op zaterdag 22 september 2001 23:17 schreef MillZ het volgende:
chello sux!!!
|:(

Kan je dat ff beargumenteren ? Ik heb op het moment goede ervaringen met Chello, weinig storingen de laatste tijd en een redelijke snelheid. Die reactie van jou lijkt me dan ook wat overtrokken tenzij je goede argumenten kan aandragen...

• taxman
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-05 20:01
Hier in Apeldoorn (7335) geen problemen, behalve de nieuwsservers welke al weken bijna niet meer te gebruiken zijn :(

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Khad laatst 2 daagjes geen chello, in ut kastje waar al die aansluitingen van de TV binnenkomen daar was iets in kapot, nu heb ik dus weer internet. Benk blij om :)
Nu suckt ut dus even niet

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 01:39 schreef Taxman het volgende:
Hier in Apeldoorn (7335) geen problemen, behalve de nieuwsservers welke al weken bijna niet meer te gebruiken zijn :(
Hier 7313, is de snelheid echt super! Alleen de laatste tijd zijn er steeds vaker storingen. Ik hoop echt dat er binnenkort ook een andere kabel-provider komt!

Verwijderd

in centraal Gelderland:
* Testserver 159 kbytes/s,
* Red Hat USA meestal toch erg druk 20-50 kbytes/s,
* http://download.cnet.com/ 80-90 kbytes/s
* Afgelopen week RH 7.1 bij een universiteit gedownlaod met 165 kbytes/s
Lijkt allemaal Ok.
Na de migratie vrijwel geen storingen meer gehad.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

hm, casema gaat juist steeds een beetje sneller. (bij mij dan) Maargoed, zolang je sneller dan 10 kb/s gaat mag je blij zijn dat je chello hebt. hier nog altijd een ramp :'(

• Pc123
Op zondag 23 september 2001 11:37 schreef andre_at_home het volgende:
in centraal Gelderland:
* Testserver 159 kbytes/s,
* Red Hat USA meestal toch erg druk 20-50 kbytes/s,
* http://download.cnet.com/ 80-90 kbytes/s
* Afgelopen week RH 7.1 bij een universiteit gedownlaod met 165 kbytes/s
Lijkt allemaal Ok.
Na de migratie vrijwel geen storingen meer gehad.
Ik zit hier ook in Gelderland maar mijn verbinding is echt :r In het weekend gigantisch veel packageloss en een hele trage verbinding. Op gewone werdagen is het iets beter maar nog steeds verschrikkelijk traag :r

Verwijderd

Idem

• Pc123
Op zondag 23 september 2001 13:26 schreef Coen het volgende:
Idem
Ja wij zitten op ongeveer de zelfde routers, de packageloss begint bij mij al bij de 2e hop. Deze:

Vlan51.ah00rs01.net.upc.nl [212.142.25.129].

In het weekend heb ik op sommige momenten gewoon eventjes meer dan 50% packageloss, en soms doet de vebinding gewoon 30 seconden niks. En alles natuurlijk gigantisch traag.

Als het niet zo druk is dan is de packageloss 5 tot 10 % maar de verbinding is dan nog steeds supertraag.

Verwijderd

Mijn verbinding wordt alleen maar beter van Chello. Binnen een maand omhoog van 100 naar 180kb/sec...toch een hele verbetering...

Kwoon btw in Flevoland..

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ligt aan die kabelbreuk..

• Pc123
Op zondag 23 september 2001 14:21 schreef Kev0867 het volgende:
ligt aan die kabelbreuk..
Nee dat is niet de oorzaak, zelfs binnen het netwerk van chello zelf (chello testserver) is mijn verbinding traag. En dat is al meer dan een maand zo en die kabelbreuk is er echt nog niet zo lang.

Verwijderd

Weet iemand iets over verschillende automatische configuratiescripts of proxyservers voor de regio arnhem?

• XerroR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-03 15:19

XerroR

-=:|X|:=-

Op zondag 23 september 2001 12:16 schreef Pc123 het volgende:

[..]

Ik zit hier ook in Gelderland maar mijn verbinding is echt :r In het weekend gigantisch veel packageloss en een hele trage verbinding. Op gewone werdagen is het iets beter maar nog steeds verschrikkelijk traag :r
Ja ik zit hier ook in Gelderland met het zelfde probleem :(
Vooral na een uur of 7 is het helemaal bagger hier :(

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

Verwijderd

jep hier is het ook wel aardig met de snelheid in Apeldoorn (7339)
Alleen de newsgroepen blijven bagger (maar dat was ook al eerder gezecht) 8-)

• Pc123
Hij was net alweer een hele tijd bijna helemaal down, of helemaal niks of 75% packageloss. Nu doet ie het weer maar natuurlijk nog steeds supertraag.

Chello sucks :r

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ja online gamen kan ik nu echt vergeten fixe packet loss dat werkt echt nie en surfen gaat ook super traag chello gaat hard achteruit met de verbinding :(
Pagina: 1